لذت بازی بدون دخالت دست را با شیائومی بلک شارک 3 تجربه کنید / یه همراه مشخصات فنی

سری بلک شارک گوشی های گیمنگ شیائومی از هما ابتدا عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشتند. این بار اما بلک شارک 3 به همراه مدل پرو قرار است به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند گیمینگ این شرکت رونمایی شوند. این اسمارت فون ها که در رده گیمینگ قرار می گیرند قابلیت های جذابی را با خود به همراه خواهند داشت.

مدل استاندارد به صفحه نمایش 6.7 اینچی از جنس امولد مجهز خواهد شد که توانایی ارائه رزولوشن 2400×1080 را خواهد داشت. این در حالی می باشد که مدل پرو به صفحه نمایشی با ابعاد فبلت مانند 7.1 اینچی با رزولوشن 3120×1440 مجهز خواهد شد. هر دو صفحه نمایش در نظر گرفته شده توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز را خواهند داشت که شاید توقع می رفت نرخ بروزرسانی 120 هرتز برای این صفحات نمایش در نظر گرفته شود.

اما سوای این مشخصات فنی، قابلیت های جالبی برای بلک شارک 3 و مدل پرو در نظر گرفته. در راستای این قابلیت جذاب دو ویدئو بصورت رسمی منتشر شده. در ویدئو اول بازی PUBG را شاهد هستیم. دراین ویدئو کاربر بدون دخالت دست با گفتن عملکرد های مختلفی چون تغییر خشاب، تایین هدف و شلیک و … براحتی بازی می کند.

چنین قابلیتی فعلا تنها از زبان چینی پشتیبانی می کند و  در آینده در صورت عملکرد مناسب قرار است با توجه به بروزرسانی های جدید زبان های دیگر را نیز پشتیبانی خواهد کرد. یکی از مهمترین مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای هر گوشی هوشمند گیمینگ، سیستم خنک کننده می باشد. شیائومی قرار است از هیت سینک های جدید و پیشرفته ای برای بلک شارک 3 و مدل پرو استفاده کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند