مقایسه سرعت و دوربین گلکسی A10 و گلکسی A10 اس

گوشی های میان رده سری A سامسونگ محبوبیت ویژه ای در میان کاربران و بخصوص کاربران ایرانی دارند. از اولین گوشی های میان رده این سری، گلکسی A10 بود که با قیمت ارزان و مناسب خود فروش خوبی را به خود در بازار جهانی اختصاص داد. بعد از این گوشی هوشمند گلکسی A10 اس نیز روانه بازار شد. در این ویدئوی مقایسه این بین این دو گوشی هوشمند خواهیم دید که از نظر سرعت و دوربین اصلی، کدامیک عملکرد بهتری را خواهند داشت.

گلکسی A10 و گلکسی A10 اس

گلکسی A10 به پردازنده 14 نانومتری اگزینوس 7884 مجهز شده و A10 اس به پردازنده 12 نانومتری مدیاتک هلیو پی 22. در حالی که سامسونگ همواره برای گوشی های هوشمند میان رده خود از پردازنده های اختصاصی اگزینوس خودش و یا پردازنده های شرکت کوالکام استفاده می کرده، این بار تصمیم به استفاده از پدردازنده مدیاتک گرفته است.

سوای پردازنده های این گوشی های هوشمند، گلکسی A10 اس به نسبت مدل استاندارد خود، از سنسور های دوربین اصلی و سلفی بهتری نیز بهره مند شده است. A10 اس از سنسور 8 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی استفاده کرده. این در حالی می باشد که A10 به سنسور 5 مگاپیگسلی دوربین سلفی مجهز شده بود.

اما برای دوربین اصلی نیز A10 اس از سنسور های بیشتری بهره برده. در حالی که A10 تنها از یک سسور 13 مگاپیکسی برای دوربین اصلی خود بهره مند شده بود، A10 اس در کنار این سنسور اصلی، به یک سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره سنسور اصلی مجهز شده است.

در کشور ما این دو گوشی هوشمند با استقبال خوبی از سوی کاربران مواجه شده اند و ما نیز تصمیم گرفته ایم تا ویدئوی مقایسه ای از دو گوشی هوشمند میان رده و مقرون بصرفه را از نظر سرعت و دوربین در نظر بگیریم تا ببینیم چه عملکردی را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد