دواین جانسون و امبر هرد در پروژه Black Adam در مقابل هم

دواین جانسون در اوج دوران بازیگری خود قرار دارد و بی شک یکی از مشهورترین بازیگران هالیوود است که هر ساله پروژه های زیادی به او پیشنهاد می شود. جدیدترین اثر او یعنی فیلم Black Adam در حال فیلمبرداری است و می تواند جان تازه ای به دنیای DC بدهد.

نگهبان مصر بیدار می شود

این مساله کاملا بدیهی است که عنوان هایی مانند Batman و Infinity War بسیار پولساز هستند و مورد استقبال مخاطبان قرار می گیرند. کمپانی DC هم در چند سال اخیر بطوری سیاست های کاری خود را تنظیم کرده که بتواند از پرداخت به ابرقهرمان های خود به سود خوبی دست پیدا کند. گاهی اوقات ضعیف و گاهی به شکل مناسبی این کار را انجام داده است، اما این بار قصد دارد که به یک سود تضمینی و همچنین یک اپیدمی فکر کند.

همانطور که در مطالب فوق ذکر کردیم دواین جانسون در اوج محبوبیت و شهرت خود به سر میبرد و تقریبا می تواند یک تنه تماشاگران زیادی را به سالن های سینماها دعوت کند. در چند سال اخیر هم جانسون فیلم های زیادی بازی کرده است و تقریبا همه آنها بخوبی فروش داشته اند. DC هم با علم به این مساله دست به ساخت فیلم بلک أدام زده و جانسون ورزشکار را در قالب این نقش قرار داده است.

در کمیک استریپ ها آمده است که شخصیت بلک آدام یکی از شرورترین و همچنین قدرتمندترین ها محسوب می شود. بلک آدام نگهبان شهر خیالی و ساختگی کهندق در کمیک های دی سی است که در نزدیکی مصر در قاره آفریقا واقع شده است. او برای اینکه بتواند بیشتر به شهر رسیدگی کند احتیاج به قدرت و توانایی های بیشتری است، اما در این راه نمی تواند جلوی امیال شیطانی خود را بگیرد و تبدیل به شخصی فاسد می شود. شزم جادگر پس از اینکه وقایع را مشاهده می کند، توانایی های او را از بین میبرد و او را در مکانی دور و تاریک دفن می کند اما این پایان ماجرا نبود. بلک آدام بعد از 5000 سال از خواب بسیار طولانی بیدار می شود و قصد دارد تا تمام قدرت های از دست رفته خود را باز گرداند.

فیلم بلک آدام با اولین نمایش خود مانند بمبی بود که منفجر شد و همه را شگفت زده کرد. به گفته یکی از منابع داخلی هالیوود، دنیل ریچتمن، دواین جانسون و امبر هرد از نقش های موثر و مکمل در این فیلم هستند. این در حالیست که امبر هرد روزها و ماه های بسیار سختی را سپری می کند و بسیار درگیر مساله شخصی خود جانی دپ است که حسابی هم رسانه ای شد. نتیجه دادگاه دپ و هرد هم آنچنان مطابق پیش بینی های امبر هرد نبود و شرایط روحی او را بسیار تحت تاثیر قرار داده است.

آیا فیلم بلک آدام می تواند شروع یک اپیدمی برای کمپانی دیدسی باشد؟ به ظنر شما بهترین فیلمی که دواین جانسون در آن ایفای نقش کرده چیست؟

پست های مرتبط

تیزر جدید بازی Call of Duty: Black Ops 6 جنگ خلیج فارس در دهه 90 میلادی را به تصویر می‌کشد

خانواده قربانیان تیراندازی در یک مدرسه ابتدایی از شرکت‌های اکتیویژن و متا شکایت کردند

بازی Call of Duty: Black Ops 6 به طور رسمی معرفی شد