آخرین مشخصات ریلمی ایکس 50 پیش از رونمایی

شرکت چینی ریلمی با رونمایی ایکس 2 پرو توانست برای اولین بار قدرتمند تر از آنچه از این شرکت توقع می رفت در عرصه قابت خودنمایی کند. اما این بار نیز قرار است بار هم با رونمایی گوشی هوشمند جدید با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمندی، عملکرد خوبی را از خود به ثبت برساند.

مشخصات ریلمی ایکس 50

صفحه نمایش

همانطور که پیش از این مطلع شده بودیم، ریلمی ایکس 50 اولین گوشی هوشمند این شرکت خواهد بود که به صفحه نمایش با طراحی ناچ اینفینیتی O مجهز می شود. اما نکته جالب قرار گیری دو سنسور برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند می باشد که سبب شده تا طراحی شبیه به طراحی صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس را برای این محصول جدید ریلمی شاهد باشیم.

صفحه نمایش 6.7 اینچی از جنس IPS LCD توانایی ارائه رزولوشن 1080×2400 را خواهد داشت. از دیگر قابلیت های قدرتمند صفحه نمایش این گوشی هوشمند می توان به ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتزی آن اشاره کرد.

دوربین

برای دوربین های اصلی نیز بار دیگر چهار سنسور در نظر گرفته شده. سنسور هایی که قطعا حرف های بسیاری برای گفتن خواهند داشت. سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 5 برابری هیبرید در کنار سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

برای دوربین سلفی نیز همانطور که گفتیم از دو سنسور بهره برده شده. یک سنسور 32 مگاپیکسلی به همراه سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض، سنسور های دوربین سلفی دوگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند.

پردازنده و باتری

این گوشی هوشمند قرار است از جدیدترین پردازنده میان رده کوالکام یعنی اسنپداگون 765G بهره مند شود. این پردازنده با توجه به بنچمارک های گرفته شده به نسبت پردازنده های میان رده های دیگر عملکد بهتری را از خود به نمایش گذاشته است.

از دیگر مشخصات سخت افزاری می توان به رم های 6 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی اشاره کرد. باتری 4500 میلی آمپری در نظر گرفته شده خیال شما را از بابت عمر مفید راحت می کند. برای شارژر نیز ریلمی چیزی کم نگذاشته و این بار از شارژر 30 واتی مجهز به شارژ سریع بهره برده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند