گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو قدرتمند تر از همیشه

سری پیکسل پرچمداران گوگل بعد از پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال نتوانستند آنطور که باید و شاید در میان پرچمداران شرکت های دیگر عملکرد بهتری را از خود به نمایش بگذارند. حال قرار است پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت معرفی شوند. پرچمدارانی که با توجه به شایعات منتشر شده، قرار است این بار طراحی متفاوت تری را با خود به همراه داشته باشند.

همانطور که در ابتدا اشاره کردیم، طراحی متفاوتی این بار برای گوشی های هوشمند جدید گوگل در نظر گرفته خواهد شد. در نمای رو به رویی پیش بینی شده که هر دو گوشی هوشمند به طراحی ناچ اینفینیتی O مجهز شوند. در نمای پشتی اما نکته جالب توجه، معماری در نظر گرفته شده برای قرار گیری سنسور های دروبین می باشد. سنسور هایی که البته هنوز اطلاعاتی از مشخصات و رزولوشن های در نظر گرفته شده منتشر نشده است.

در بخش مشخصات سخت افزاری هم مدل استاندارد به پردازنده اسنپدراگون 870 و مدل پرو قرار است به پردازنده اسنپدراگون 888 با معماری 5 نانومتری شرکت کوالکام مجهز خواهند شد. پردازنده اسنپدراگون 888 در حال حاضر با توجه به نتایج تست های بنچمارک، به عنوان برترین پردازنده گوشی های هوشمند اندرویدی شناخته می شود.

اما امروز شایعه جدید تری را شنیده و ایم و قرار است پیکسل 6 به صفحه نمایشی با رزولوشن FHD پلاس و پیکسل 6 پرو به صفحه نمایش با رزولوشن QHD پلاس مجهز خواهند شد. اما نکته جالب اینجاست که اولین بار در میان گوشی های هوشمند گوگل، پرچمداران جدید گوگل قرار است به صفحه نمایش هایی با تونایی ارائه نرخ بروزرسانی 120 هرتز مجهز شوند. حال باید منتظر بود و دید آیا بار دیگر گوگل می تواند در مقابل پرچمداران دیگر حرفی برای گفتن داشته باشد یا خیر.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود