ریلمی نارزو 30 5G معرفی شد / میان رده ای مناسب با ظاهری زیبا

مدتی پیش بود که شاهد رونمایی ریلمی نارزو 30 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند میان رده این شرکت بودیم. ریلمی نارزو 30 5G حال با بهره بردن از مشخصات متفاوت به نسبت مدل 4G و توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G معرفی شد. میان رده ای که در کنار بهره بردن از مشخصات فنی مناسب، از قیمت مقرون بصرفه ای نیز بهره می برد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به مشخصات در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده.

مشخصات ریلمی نارزو 30 5G

در نمای رو به رویی این گوشی هوشمند میان رده به صفحه نمایشی با ابعاد 6.5 اینچی و رزولوشن 1080×2400 پیکسلی از نوع IPS LCD مجهز شده است. از جمله قابلیت های این صفحه نمایش می توانیم به توانایی ارائه نرخ بروزرسانی 90 هرتز و حداکثر روشنایی 600 نیت (شمع در متر مربع) اشاره کنیم.

در قسمت پشتی اما شاهد قرار گیری سه سنسور دوربین می باشیم که در بریدگی مربعی شکلی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. یک سنسور دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو برای ثبت تصاویر از فاصله نزدیک و سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای ثبت هرچه بهتر تصاویر پرتره، سنسور های دوربین ریلمی نارزو 30 5G را تشکیل می دهند.

در نمای رو به رویی شاهد حضور ناچ اینفینیتی O هستیم که بریدگی دایره ای شکل ناچ در قسمت بالایی و گوشه سمت چپ صفحه نمایش، سنسور دروبین سلفی با رزولوشن 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. در بخش مشخصات سخت افزاری هم ریلمی نارزو 30 5G به یکی از بهترین پردازنده های میان رده مدیاتک، یعنی دیمنسیتی 700 مجهز شده است. پردازنده ای که در کنار عملکرد قابل قبولش، توانایی پشتیبانی از شبکه های اینترنتی نسل پنجم یا همان 5G را نیز دارد.

رم 4 گیگابایتی به همراه حافظه داخلی 128 گیگابایتی از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده می باشند. ریلمی نارزو 30 5G به باتری با میزان ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 18 واتی شارژ سریع مجهز شده است. باتری که نوید طول عمر مفید قابل قبولی به ازای هر بار شارژ 100 درصدی را می دهد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد