پرچمداران خانواده سامسونگ گلکسی نوت 20 به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز خواهند شد

سامسونگ بعد از معرفی گوشی های خانواده گلکسی اس 10 و گلکسی نوت 10، تصمیم گرفت تا سری جدی گوش های هوشمند خود را با نام گذاری جدیدی رونمایی کند. آخرین پرچمداران این شرکت، گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 20 بودند. حال قرار است بزودی شاهد رونمایی گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی نوت 20 باشیم.

گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 با بهره بردن از سنسور های دوربین قدرتمند رونمایی شدند. مخصوصا گلکسی اس 20 اولترا که به عنوان گل سر سبد گوشی های هوشمند این شرکت به سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی مجهز شد.

حال در جدیدترین اخبار منتشر شده، مشخص شد که گوشی های هوشمند خانواده سامسونگ گلکسی نوت 20 نیز قرار است از جدیدترین پردازنده شرکت کالکام، یعنی اسنپدراگون 865 بهره مند شوند.

تصویری نیز از سامسونگ گلکسی نوت 20 اوترا منتشر شده. در قسمت پشتی این تصویر طراحی مشابه با گلکسی اس 20 اولترا را شاهد هستیم. ا 20 اولترا اولین گوشی هوشمند این شرکت بود که به سنسور تله فوتو مجهز شد. نوت 20 اولترا هم همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، به چنین سنسوری مجهز شده که با توجه شکل مربعی شکل، کاملا در نصویر مشخص است.

اما تا به امروز شایعات بسیاری از صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند منتشر شده. در تصویری که مشاهده می کنید، هیچ بریدگی ناچی برای صفحه نمایش در نظر گرفته نشده. چنین طراحی خبر از مجهز شدن این گوشی هوشمند به تکنولوژی دوربین سلفی پاپ آپ را می دهد که البته بهره بردن از چنین تکنولوژی برای گلکسی نوت 20 کمی بعید به نظر می رسد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد