سامسونگ احتمال انتشار اندروید 10 برای Galaxy Note 8 و Galaxy S8 را تایید کرد

سامسونگ احتمال انتشار اندروید 10 برای Galaxy Note 8 و Galaxy S8 را تایید کرد

سامسونگ در حال ارائه به روز رسانی اندروید 10 به همراه رابط کاربری One UI 2.0 برای گوشی های واجد شرایط خود است و در این بین اثری از Galaxy Note 8 و Galaxy S8 مشاهده نمی شود. سامسونگ بر اساس یک روال قدیمی، برای گوشی های خود فقط دو به روز رسانی اندروید ارائه می دهد و به این دلیل که گلکسی نوت 8 و گلکسی اس 8 هر دو از اندروید 7 به اندروید 8 و سپس اندروید 9 ارتقا پیدا کردند، برنامه ای برای به روز رسانی جدید برای آنها در نظر نگرفته بود.

با اعلام عدم ارائه به روز رسانی اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 برای Galaxy Note 8 و Galaxy S8 توسط سامسونگ، موجی از انتقاد توسط صاحبان این دو پرچمدار سابق به سوی برند کره ای روانه شد. پس از آنکه به روز رسانی اندروید 10 برای گوشی های واجد شرایط منتشر شد و مالکان گوشی های جدید به فخر فروشی مشغول شدند، فشار دارندگان نوت 8 و اس 8 به حداکثر میزان خود رسید.

سامسونگ در حالی از ارائه Android 10 برای دو پرچمدار سابق خود سرباز زده بود که بسیاری از گوشی های واجد شرایط فعلی، سخت افزار به مراتب ضعیف تری دارند. به این ترتیب سامسونگ فقط به دلیل سیاست و روال قدیمی خود، هیچ دلیلی برای ارائه به روز رسانی برای Galaxy Note 8 و Galaxy S8 نمی دید.

کاربران دو پرچمدار سابق سامسونگ با تشکیل کمپین و ارسال ایمیل های اعتراض آمیز، خشم خود را اعلام کردند و اکنون به نظر می رسد که این اقدامات به نتیجه مطلوبی رسیده است. یکی از کاربران در ایمیل خود به بخش Customer Care کمپانی سامسونگ، از روند دریافت اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 برای Galaxy Note 8 و Galaxy S8 پرسیده و دپارتمان مراقبت از مشتری برند کره ای نیز در پاسخ به ایمیل، از واجد شرایط بودن پرچمداران 2 سال پیش خود خبر داد.

همچنین اخباری از بخش موبایل سامسونگ فاش شده که برند کره ای در حال تست اندروید 10 و رابط کاربری One UI 2.0 بر روی دو گوشی Galaxy Note 8 و Galaxy S8 است. این دو خبر موجی از شادی را برای دارندگان این دو گوشی هوشمند و قدرتمند سامسونگ (از جمله نویسنده این خبر!) در پی داشته تا روز ها و هفته های پیش رو را با امیدواری بیشتر بگذرانند.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد