بازی هایی که در ماه ژانویه 2022 منتشر می شوند

سالی که سپری شد پر از اتفاقات مختلف در صنعت بازی و سرگرمی بود، اما بیشتر خبرهای خوب مربوط به سال جدید می شود. حالا سال میلادی جدید هم فرا رسید، سال 2022 قرار است برای گیمرها همراه با خبرهای بسیار خوبی باشد. ما قصد داریم مهمترین بازی هایی که در ماه ژانویه منتشر می شود را به شما عزیزان معرفی کنیم.

God Of War PC

وقتی که برای اولین بار شایعه عرضه شدن بازی God Of War برای رایانه های شخصی منتشر شد، تصور آن کمی سخت بود اما بالاخره محقق شد. بازی خدای جنگ بر روی کنسول پلی استیشن 4 یکی از بهترین ها بود، حالا نسخه PC قرار است از گرافیک بهتری برخوردار باشد. این نسخه با بهره گیری از رزولوشن بالاتر می تواند تبدیل به یکی از بنچمارک های قوی رایانه های شخصی شود. بازی God Of War گل سر سبد بازی های عرضه شونده در ماه ژانویه است و آن را از دست ندهید. آیا کیس شما قوی تر خواهد بود یا کریتوس؟ بازی خدای جنگ در تاریخ 14 ژانویه برای PC منتشر می شود.

Monster Hunter Rise

سری بازی Monster Hunter از محبوبیت بالایی در میان گیمرها برخوردارند، جدیدترین بازی در این مجموعه با نام Monster Hunter Rise قرار است که به PC سفر کند. این نسخه همراه با وضوح تصویر 4K خواهد بود و از لحاظ ارائه جلوه های بصری بسیار پیشرفت خواهد داشت. اگر که به کشتن هیولاهای عجیب و عظیم الجثه علاقه مند هستید بازی خیزش شکارچی هیولا بهترین انتخاب می تواند باشد. بازی Monster Hunter Rise در تاریخ 12 ژانویه برای PC منتشر می شود.

Rainbow Six Extraction

این روزها دیگر به سمت هر بازی میرویم، می بینیم که مورد تهاجم موجودات عجیب و فضایی قرار گرفته ایم. این مساله هر روز هم در حال فراگیر شدن است. تابحال شده است که به این مساله فکر کنید که گروه کارکشته Rainbow Six وارد یک ماموریت ویژه و سری مربوط به بیگانگان شود؟ بازی Rainbow Six Extraction شما را به یک ماموریت ویژه میفرستد تا از وجود گونه ای از حیات بیگانه باخبر شوید. شما باید به مناطق آلوده بروید تا بیگانگان را پاکسازی کنید. اگر که به همکاری های تیمی علاقه مند هستید این عنوان را حتما مدنظر داشته باشید.

بازی Rainbow Six Extraction در تاریخ 20 ژانویه برای pc، Xbox Series X.S، PS4 و PS5 منتشر می شود.

Windjammers 2

اولین بازی Windjammers در سال 1994 منتشر شد، این بازی ترکیبی از Speedball 2 و NHL 94 است که برای طرفداران خاص خود بسیار جذابیت دارد. بازی جدید شامل 10 شخصت جدید می شود که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. شش شخصیت از بازی اول در Windjammers 2 حضور دارند.

Windjammers 2 در تاریخ 20 ژانویه برای PC، Xbox One، PS4 و PS5 منتشر می شود.

 Starfield

توسعه ‌دهنده Dotemu سابقه بسیار خوبی در احیای عنوان های 16 بیتی دارد، عنوان Metal Slug 3 یکی از نمونه های بسیار خوب برای این مساله است. این بازی فضایی سالهاست که مراحل توسعه را سپری می کند. این عنوان ادعا می کند که یکی از بنچمارک های بسیار قدرتمند برای رایانه های شخصی خواهد بود و طبق تصاویر منتشر شده زیاد هم دور از انتظار نخواهد بود.

Expeditions: Rome

بازی Expeditions: Rome شما را در مبارزاتی در دوره باستانی قرار می دهد و از شما یک مبارز خوب خواهد ساخت. این بازی در کنار مبارزاتی هیجان انگیز، می خواهد یک داستان خوب و جذاب را برای شما بازگو کند. اگر که به تم های باستانی علاقه مند هستید این عنوان با کیفیت را به هیچ عنوان از دست ندهید. بازی Expeditions: Rome در 20 ژانویه برای رایانه های شخصی منتشر می شود.

Uncharted: Legacy Of Thieves Collection

ناتان دریک دیگر تبدیل به یکی از شخصیت های مهم دنیای بازی شده است و به راحتی خود را در کنار بزرگان قرار می دهد. از مدت ها پیش خبر بسته کالکشن همه را هیجان زده کرده بود. این بسته با نام Uncharted: Legacy Of Thieves Collection شامل نسخه Uncharted 4 یا Lost Legacy می شود. شما دوباره فرصت این را خواهید داشت تا به سراغ میراث گمشده بروید.

Uncharted: Legacy Of Thieves Collection در تاریخ 28 ژانویه برای PS5 منتشر می شود.

امیدوار هستم که از خواندن این مطلب لذت برده باشید و این را بیان کنم که قطعا بازی های دیگری هم در این ماه منتشر می شوند ولی شاید که هیچ کدام تا این اندازه مهم و جذاب برای گیمرها نبودند.

پست های مرتبط

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد

وضعیت ساخت بازی State of Decay 3 به خوبی پیش می‌رود

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !