جعبه گشایی پاور 850 وات ام اس آی MSI MPG A850GF

ام اس آی برای تکمیل سبد محصولات خود، مدتی است که تولید پاور یا منبع تغذیه را در دستور کار قرار داده. پاورهای خوش ساختی که بر خلاف پاورهای رقیب تایوانی خود از مشکل انفجارهای ناخواسته رنج نمی برد. در واقع کاربر می تواند با خیال راحت تمام قطعات سیستم مورد نظر خود را از این برند انتخاب کند و بر البته اساس توان های مختلف 650 وات، 750 وات و 850 وات، دامنه انتخاب کاربر هم بیشتر می شود. در این ویدیو پس از جعبه گشایی، نگاهی داریم به پاور A850GF ام اس آی.

پاورهای سری MPG GF ام اس آی در سه مدل A650GF با 650 وات توان، A750GF با 750 وات توان و A850GF با 850 وات توان معرفی شدند. این پاورها دارای گواهینامه 80 PLUS Gold هستند تا راندمان بالایی را ارائه کنند. تمام خازن های استفاده شده در این پاورها از نوع ژاپنی و با تحمل حرارتی 105 درجه سانتی گراد هستند. این موارد در کنار گارانتی 10 ساله MSI باعث می شود تا خریداران با اطمینان خاطر بیشتری به سمت خرید این محصولات بروند.

این پاورها ساخته شده برای بیشترین نیاز کاربران. وجود دو کانکتور 8 پین پردازنده و سه کانکتور 8 پین کارت گرافیک به تنها نشان از اهمیت کانکتورها برای ام اس آی دارد زیرا بسیاری از پاورهای موجود در بازار به یک کانکتور 8 پین پردازنده مجهز هستند. یکی از نکات دیگر این پاورها فول ماژولار بودن آنها است. اگر به سوکت های پشت پاور توجه کنید متوجه می شوید که به راحتی می توانید بین سوکت ها گزینه مورد نظر خود را پیدا کرده و در صورت نیاز از آن استفاده کنید.

در پاورهای سری MPG GF از کابل های مسطح استفاده شده است تا حجم و فضای کمتری را اشغال کند. نهایت توان در ریل 12 ولت برای پاور 850 وات برابر با 40 آمپر، در پاور 750 وات برابر با 35 آمپر و در پاور 650 وات هم برابر با 35 آمپر است. اما شاید مهمترین نکته در خصوص پاورهای سری MPG GF پشتیبانی از کارت گرافیک های جدید انویدیا یا سری RTX 30 است. البته ام اس آی هنوز اطلاعات دقیقی در این خصوص ارائه نکرده است اما انتظار داریم تا در جعبه این پاورها کابل کانکتور 12 پین برای التصال به کارت های مرجع RTX 30 وجود داشته باشد.

پست های مرتبط

عرضه تبلت Galaxy Tab S10 Ultra سامسونگ تا زمان عرضه گوشی Galaxy S25 به تعویق افتاد

قابلبت Circle to Search به زودی در حالت تقسیم صفحه هم کار می‌کند

اندروید 15 قابلیت Notification Cooldown را با خود همراه می‌کند