شرکت Koei Tecmo بازی های جدید خود را بزودی معرفی می کند

توسعه دهنده های کمی هستند که متمرکز بر تولید آثار شرقی محور باشند، اما شرکت Koei Tecmo یکی از توسعه دهنده هایی است که انصافا آثار بسیار با کیفیتی را با تم شرقی تولید می کند. عنوان های این شرکت بشدت قهرمان محور همراه با فضایی فانتزی که اسطوره های شرق را در درون خود جای داده است. یوسوکه هایاشی مدیر Koei Tecmo اعلام کرده است که ما عنوان های جدیدمان را در سال جاری میلادی معرفی می کنیم.

خیزش مبارزین Koei Tecmo

سال میلادی که پشت سر گذاشتیم برای بسیاری از توسعه دهنده های بزرگ، بسیار پر کار بوده است و عنوان های زیادی را روانه بازار کردند. شرکت Koei Tecmo هم سال خوبی را پشت سر گذاشت، بازی هایی مانند Blue Reflection: Second Light و Fatal Frame: Maiden Of Black Water از عنوان های خوبی این شرکت موفق بوده است.

شرکت Koei Tecmo سال 2021 را بسیار طوفانی آغاز کرد و با انتشار دو بازی Nioh 2 و Persona 5 Strikers نبض بازار را در دستان خود گرفت. جالب اینکه هر دوی این عنوان ها در ماه فوریه عرضه شدند و به تازگی هم برای Playstation Plus برای سال 2022 معرفی شدند.

اما کوی تکمو به تازگی مصاحبه ای داشته و وعده های خوبی را به طرفداران خود داده است. چند نفر از اعضای تیم Koei Tecmo در طی مصاحبه اخیر با وب سایت ژاپنی 4gamer  صحبت های جالب داشتند. مدیر کل کوی تکمو یوسوکه هایاشی اعلام کرد که نسخه های جدیدی را از بازی های ما در آینده نزدیک خواهید دید. فومیهیکو یاسودا، مدیر برند  Team Ninja از یک بازی اکشن خبر داد که در دوره‌ی تاریخ سه پادشاهی چین اتفاق می‌افتد.

هنوز مشخص نیست که آیا نسخه جدیدی از بازی Dynasty Warriors در راه است یا Dead Or Alive یا حتی Ninja Gaiden. با توجه به عرضه Ninja Gaiden Master Collection بعید به نظر می رسد که پای ریو هایابوسا وسط کشیده شود اما یکی از تهیه کنندگان Fatal Frame به ساخت نسخه جدیدی از این فرانچایز ابراز علاقه کرده است.

در حالی که بازی های Koei Tecmo در سال 2021 هیچ جایزه مهمی را دریافت نکردند، سازنده در حال حاضر چندین بازی بزرگ را در دست ساخت دارد.

خوب شما دوست دارید که Koei Tecmo ادامه کدام عنوان را بسازد؟ یا حتی ممکن است که IP جدیدی در دست ساخت داشته باشد.

پست های مرتبط

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد

وضعیت ساخت بازی State of Decay 3 به خوبی پیش می‌رود

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند