بهترین بازی های بدون خشونت برای پلتفرم های مختلف

در هر دوره ای صنعت بازی به نوعی پوست اندازی می کند و مسیر حرکتی خود را تغییر می دهد. اگر که به 20 سال قبل بازگردیم با انبوهی از بازی فکری، داستانی و معمایی روبرو می شدیم، اما در حال حاضر بازی ها بیشتر به سمت اکشن و آسان تر شدن پیش رفته اند. در طی زمان کم کم سلیقه گیمرها هم تحت تاثیر قرار گرفته است و همه ما ترجیح می دهیم به سراغ عنوان هایی شلوغ و گاهی خشن برویم. اما گاهی اوقات هم خوب است که به خودمان فرصت بدهیم و به سراغ عنوان هایی متفاوت برویم و لذت سرگرم شدن را با آنها تجربه کنیم. خیلی از والدین نگران این مساله هستند که بازی ها بیشتر از همیشه به سمت خشونتی افسارگسیخته حرکت می کنند و دوست ندارند که فرزندانشان حتی به سمت این عنوان ها بروند.ما می خواهیم عنوان هایی به دور از خشونت و هیجان را به شما عزیزان معرفی کنیم تا لذت ناب یک بازی را احساس کنید و خیالتان راحت باشد که فرزندان شما ساعات کاملا مفرحی به دور از هیجانات کاذب خواهند داشت.

De Blob

یک شهر سیاه سفید و غم زده که منتظر یک منجی رنگی است. بله شما باید نقش قهرمانی را بازی کنید که می تواند تمام در دیوارهای را نقاشی کند. بازی De Blob آنقدر جذاب و دوست داشتنی است که هر کسی را تا ساعت ها به تجربه می نشاند. در ابتدا همه چیز به رنگ خاکستری است و شما باید با استفاده از ویژگی های خاص خود مردم از شهر خاکستری نجات دهید.

Skylines

بازی های شهرسازی از جذابیت ویژه ای برخوردار هستند و برای کسانیکه به ساخت و ساز و مدیریت شهر دارند انتخاب بسیار خوبی است. شما در بازی Skylines باید به عنوان شهردار تمام امورات را بخوبی انجام دهید تا از آشفتگی در شهر جلوگیری کنید تا شهروندان خود را راضی نگه دارید.

Abzu

در عمق آبهای دریا آرامشی سحرانگیز پنهان شده که هر کسی نمی تواند آن را تجربه کند. اکوسیستمی منحصربه فرد به حیات خود ادامه می دهد که بسیار دیدنی است. تابحال به شنا در کنار ماهی های دریا فکر کرده اید؟ اگر که چنین رویایی را در سر دارید بازی Abzu شما را حسابی سورپرایز می کند. شما می توانید به با اعماق آبها بروید و در کنار ماهی های مختلف در کمال آرامش شنا کنید و از دیدن دنیای زیر آب لذت ببرید. آبزو منظره ای باشکوه و چشم نواز را پیش روی علاقه مندان به غواصی قرار می دهد.

Floating Point

آیا به بازی های سبک مینیمال علاقه مند هستید؟ بازی Floating Point یک عنوان فوق العاده و البته رایگان است. شما برعکس عنوان های معرفی شده آرامشی را برای شما فراهم نمی کند و با چالش های مختلف خود لحظه ای شما را رها نمی کند.

American Truck Simulator

بازی های شبیه ساز کامیون سواری بیشتر با عنوان King Of The Road شناخته می شود، این عنوان هر کسی که به این سبک علاقه مند است را جذب خود می کند. اما در کنار آن می توانیم عنوان American Truck Simulator را هم به شما پیشنهاد کنیم. اگر دنبال سفرهای جاده ای طولانی مدت هستید و از دیدن مناظر مختلف زیر نور مهتاب و خورشید لذت میبرید این عنوان شبیه ساز را از دست ندهید.

World Of Goo

یک بازی فوق العاده دوست داشتنی از موجوداتی است که با همکاری همدیگر باید پل ها و برج های مختلفی بسازند. صداگذاری زیبا و گرافیک بسیار جذاب از بازی World Of Goo اثری اعتیادآور ساخته است. تجربه این عنوان را حتما مد نظر داشته باشید.

Getting Over It

این بازی لحظات هیجان انگیزی را برای گیمرها فراهم می کند و حتی تمرکز بسیار زیادی را طلب می کند. بازی Getting Over It نوعی چالش را برای شما تعیین می کند که لحظه ای اشتباه باعث شکست شما خواهد شد. کاراکتر بازی مردی است که در درون یک دیگ بزرگ قرار گرفته و پتکی به دست دارد، این مرد عجیب از پتک برای بالا رفتن از موانع استفاده می کند.

Hexcells Infinite

به بازی های محاسباتی علاقه مند هستید و به دنبال چالش های ریاضی مانند می گردید؟ بازی Hexcells Infinite با ظاهر بصری جذاب و معماهای چالش برانگیز می تواند تا ساعت ها شما را سرگرم کند. بازی سیری آرام دارد که شما را آهسته با چالش های خود درگیر می کند و لحظه ای به خود می آیدد که ساعت ها درگیر آن هستید.

Rime

بازی Legend Of Zelda یکی از عنوان های بسیار عالی در ماجراجویی و مبارزاتی هیجان انگیز است. اما اگر مبارزات را از زلدا بگیریم حاصل چه خواهد شد؟ جواب بازی Rime خواهد بود. گشت و گذار در محیط های بسیار زیبا، دویدن، کوهنوردی از تجربه های ناب عنوان Rime است. ریم هیچ گاه سعی نمی کند که شما را به سمت خاصی هدایت کند و بیشتر سعی می کند شما را به خوب نگاه کردن، آزمایش کردن تشویق کند. اگر که به عنوان های Zelda، Tomb Raider، Uncharted و Prince Of Persia البته بدون خونریزی علاقه مند هستید، حتما ریم را تجربه کنید.

Planet Zoo

اشخاص زیادی هستند که به حیوانات علاقه مند هستند و دوست دارند در یک فضای کاملا آرام به پرورش و نگهداری آنها بپردازند. بازی Planet Zoo یکی از بهترین انتخاب ها برای کسانی است که به گشت و گذار و داشتن باغ وحش علاقه مند هستند. بازی از لحاظ گرافیکی هم بسیار جالب توجه است و حیوانات با جزییات خوبی مدلسازی شده اند.

نظرات خودتان را در مورد خشونت در بازی های مختلف با ما در میان بگذارید؟ شما چه نوع بازی هایی را به کسانیکه دنبال تفریح بی خشونت هستند پیشنهاد می دهید؟

پست های مرتبط

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد