کارت گرافیک های ارزان قیمت و اقتصادی ASUS GeForce GTX 1650 معرفی شدند

شرکت ASUS دو کارت گرافیک ارزان قیمت (Low Profile) از تراشه GeForce GTX 1650 را معرفی کرد؛ اگر به دنبال خرید ارزان ترین عضو خانواده NVIDIA Turing زیر چتر یک تولید کننده خوش نام هستید، این دو کارت گرافیک مناسب شما خواهد بود.

دو کارت گرافیک جدید ASUS GeForce GTX 1650 با یک خنک کننده یکسان، تنها در بخش فرکانس با یکدیگر متفاوت هستند. ایسوس یکی از دو نمونه را با پسوند OC معرفی کرده است که به معنی نسخه اورکلاک شده بوده و یک نمونه هم با فرکانس های مرجع عرضه می گردد. هر دو کارت گرافیک دارای 4 گیگابایت حافظه GDDR5 با فرکانس 8 گیگاهرتز هستند.

در این مدل ها خبری از کولرهای قدرتمند و یا LED RGB نیست؛ با این وجود قیمت تمام شده کمتر و ابعاد کوچک، ارزش خرید آنها را بالا می برد. خنک کننده دارای دو عدد فن مجهز به استاندارد IP5X بوده و یک هیت سینک هم در زیر آنها به چشم می خورد که از ابعاد نسبتا بالایی برخوردار است. در پشت کارت های گرافیک جدید ایسوس، یک پوشش Backplate هم به چشم می خورد که حس یک سخت افزار ارزان قیمت را تا حدودی کم می کند.

هر دو نمونه ASUS GeForce GTX 1650، دارای سه خروجی تصویری شامل DVI-D port، HDMI 2.0b و DP1.4 هستند. در هنگام نصب، هر دو مدل با فرکانس بازی آغاز به کار خواهند کرد. با این وجود در برنامه اختصاصی ایسوس، می توانید فرکانس های فوق را تغییر دهید. در مدل ساده شاهد فرکانس های 1485 مگاهرتز برای پایه، 1665 مگاهرتز برای بازی و 1710 مگاهرتز در بوست هستیم.

این فرکانس ها در مدل OC به ترتیب 1515 مگاهرتز، 1695 مگاهرتز و 1740 مگاهرتز است. برای استفاده از مدل های Low Profile از ASUS GeForce GTX 1650 نیازی به رابط اضافی تغذیه نخواهید داشت.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟