با پاورهای سری MAG شرکت MSI آشنا شوید / اقتصادی های 550 وات و 650 وات

ام اس آی مدتی است که با هدف گسترش سبد محصولات خود، پاور یا منبع تغذیه را به خط تولید محصولاتش اضافه کرده است. دو سری از پاورهای این شرکت با کد MAG و MPG تا کنون روانه بازار شده اند که در این مطلب سری اقتصادی MAG را معرفی می کنیم.

پاور های سری MAG ام اس آی در دو بازه قدرتی MAG A550BN و MAG A650BN یا 550 وات و 650 وات تولید شده اند. این سطح از پاورها را باید به عنوان یک رده اقتصادی ورودی شناخت که با وجود فرم فکتور ATX قابلیت استفاده در بسیاری از کیس ها را دارد. هدف اصلی این سری از پاورها، گیمرهای تازه کار یا گیمرهایی با سخت افزارهای اقتصادی است.


5 نکته ای که در زمان خرید پاور یا منبع تغذیه باید توجه کنید


ام اس آی برای تجربه ای ویژه، در کنار پایداری عملکرد، زبان طراحی چشم نوازی را برای این سری در نظر گرفته است. طراحی بدنه پاور تا حدی تداعی کننده محصولات نظامی است که البته بخشی از اهداف سری MAG می باشد. فن 120 میلی متری با ساختاری متمرکز بروی سکوت و عملکرد، توسط یک پنل فلزی پوشانده شده تا از آسیب های اختمالی جلوگیری شود. نشان گیمینگ این شرکت تایوانی هم در دل این شبکه فلزی قرار گرفته است.

به دلیل تمرکز بروی اقتصادی بودن پاور، از ساختار ماژولار فاصله گرفته تا توان خرید این دو مدل برای تمام کاربران فراهم شود. محدوده ولتاژی هر دو مدل 550 وات و 650 وات در محدوده 100 – 240 ولت است و محدوده آمپراژ آن بر اساس قدرت پاور، بین 4 تا 10 آمپر است.

یکی از مهمترین موارد در انتخاب پاوری مناسب، پایداری و قابل اعتماد بودن آن است. وجود استاندارد 80 پلاس برنز با راندمان بیش از 85 درصد، استفاده از کامپوننت ها و ماژول هایی با کیفیت ساخت بالا و وجود فناوری های رفع خطا OCP / OVP / OPP / OTP / SCP باعث شده تا پاورهای سری MAG ام اس آی بر خلاف پاورهای اقتصادی یا میانه رقبا قابل اعتماد باشد.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد