انتشار تصاویر و اطلاعات از کارت گرافیک RX 5700 XT Gaming OC گیگابایت

گیگابایت کارت گرافیک شخصی سازی شده RX 5700 XT را روانه بازار می کند. این کارت با نام RX 5700 XT Gaming OC از نظر ظاهری و ساختار با کارت مرجع متفاوت است اما تنها 20 دلار از کارت مرجع گران تر است.

گیگابایت کارت RX 5700 XT Gaming OC را به خنک کننده WindForce 3X مجهز کرده است تا کاربران در نهایت با کارت گرافیکی خنک و پایدار همراه باشند. خنک کننده ای مجهز به 3 فن 80 میلی متری، هیست سینک بزرگ و احتمالا 4 هیت پایپ که باعث خنک سازی و دفع حرارت پردازنده گرافیکی و مدار تغذیه کارت می شود. فن های این خنک کننده همچون دیگر کارت های گیگابایت با چرخش مخالف فن وسط، هوایی متمرکز تر را به سمت هیت سینک ها هدایت می کنند.

همانطور که از نام کارت RX 5700 XT Gaming OC پیدا است، این کارت به افزایش فرکانس یا اورکلاک کارخانه ای مجهز شده است. در مشخصات اعلام شده از سوی آمازون، فرکانس کاری پردازنده گرافیکی و حافظه تصویری اعلام نشده است اما می توان اورکلاک فرکانس کاری پردازنده گرافیکی را بین 5 تا 10 درصد منطقی دانست. بسیاری از شرکای AMD در کارت های شخصی سازی شده خود، از PCB کارت مرجع استفاده کرده اند. احتمال می رود گیگابایت هم در این کارت از PCB کارت مرجع استفاده کند زیرا تامین برق مورد نیاز کارت تنها با استفاده از دو کانکتور 8 و 6 پین صورت می گیرد.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟