در بازی God of War: Ragnarok بخش های داستانی جذابی وجود دارد که یکی از آنها وجود ماسکی چوبی است که نماد فیلم The Mask 1994 بود.
آیا سانتا مونیکا از انجام این کار نیتی داشته است؟
رازی جدید در سرنوشت کریتوس
جدیدترین بازی انحصاری Playstation 5 یعنی عنوان God of War: Ragnarok از زمان عرضه تا به حال در صدر جدول اخبار قرار گرفته است. این عنوان باز هم توانست میراث کریتوس را بخوبی محافظت کند و دنیایی جدید را برای آن متصور شود.
در God of War: Ragnarok قرار بود که با داستانی بزرگتر و همچنین حماسی تر مواجه شویم که Santa Monica این کار را به خوبی انجام داده است.
یکی از بخش های اصلی God of War: Ragnarok جستجوی آترئوس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خودش، مادرش و افرادی است که با آن مرتبط هستند. این جستجو در نهایت آترئوس را به لوکی می رساند، جایی که می فهمد نام اصلی او لوکی بوده است. اگرچه اودین تظاهر به مهمان نوازی می کند، اما هرگز اطلاعاتی را به صورت رایگان ارائه نمی کند، و بنابراین آترئوس را هدایت می کند تا یک ماسک باستانی مرموز را بررسی کند. آترئوس ارتباط عجیبی با ماسک دارد و می تواند محل سه تکه ای که به آن شکسته شده را حس کند، در نهایت آنها را پیدا کرده و برای اودین جمع آوری می کند. و سپس به جای پوشیدن ماسک برای به دست آوردن قدرت مطلق (به گفته اودین)، ماسک را در یک پورتال پرتاب می کند ، درگاهی که ممکن است به زمین منتهی شود.
همانطور که توسط Polygon اشاره شد، در اساطیر اسکاندیناوی چیزی در مورد یک ماسک جادویی وجود ندارد که قدرت زیادی به ما می دهد، اما فیلمی در سال 1994 با بازی جیم کری وجود دارد که شباهت های زیادی با ماسک نمایش داده شده در God of War: Ragnarok دارد. هر دو از چوب ساخته شده اند و هر دو در شرایط صحیح سبز می شوند. سوال واضح: آیا «نقاب» 1994 الهام بخش یک نقطه داستانی در God of War: Ragnarok بود؟
به نظر شما منظور سانتامونیکا از قرار دادن این ماسک چوبی در بازی گاد آف وار چه بوده است؟