ویدئو HANDS_ON گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس

جدیدترین پرچمداران گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس بصورت رسمی معرفی شدند. این گوشی های هوشمند با بهره بردن از مشخصات فنی قدرتمند بروز رسانی نرم افزاری در نظر گرفته شده، تمرکز بالایی بر روی این قضیه داشته. این در حالی می باشد که تغییرات دیگری نیز به نسبت پرچمداران گلکسی اس 10 این شرکت نیز شاهد بوده ایم.

سامسونگ برای گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس از سنسور های دوربین اصلی مشابه با گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 استفاده کرد. اما یکی از واضح ترین تغییرات در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند، طراحی صفحه نمایش خاص در نظر گرفته شده می باشد که نمونه چنین طراحی را در میان گوشی های هوشمند دیگر شاهد نبوده ایم.

ناچ اینفینیتی O در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش این بار متفاوت تر از همیشه، از حفره قرار گیری سنسور دوربین سلفی در قسمت مرکزی صفحه نمایش استفاده کرده. پیش از این شاهد استفاده از ناچ اینفینیتی O در میان گوشی های هوشمند سامسونگ بوده ایم، اما طبعا این حفره در قسمت های کناری صفحه نمایش قرار می گرفت و این اولین بار است که در قسمت مرکزی از چنین حفره ای البته با قطر کمتر به نسبت قبل بهره برده شده.

شما را به دیدن این ویدئو دعوت می کنیم تا بیشتر با قابلیت های جذاب این گوشی هوشمند آشنا شوید. سنسور های دوربین اصلی، کیفیت صفحه نمایش و نیز کیفیت صدای خروجی این گوشی ها هوشمند از جمله مواردی می باشد که در این ویدئو مورد بررسی قرار می گیرد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد