اولین تصاویر HANDS_ON ریلمی 5 با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی

همانطور که مطلع هستیم در چند روز پیش بصورت رسمی از تکنولوژی دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی ریلمی پرده برداری شد. این در حالی  بود که در تصاویر نزدیک دریافت شده از گوشی هوشمند مجهز به این سنسور قدرتمند، شاهد یک قاب حفاظتی در نظر گرفته شده می باشیم تا طراحی اصلی این گوشی که به احتمال زیاد ریلمی 5 خواهد بود لو نرود.

ریلمی 5 اولین گوشی ریلمی با دوربین اصلی چهار گانه

ریلمی 5 در حالی قرار است در سه ماهه پایانی سال میلادی جاری رونمایی شود که آخرین گوشی هوشمند این شرکت با نام ریلمی 3 معرفی شد، اما چینی به دلیل بد شگون دانستن عدد 4، این عدد را از مدل گوشی های هوشمند خود حذف کرده اند.

گوشی جدید این شرکت، در کنار سنسور 64 مگاپیکسلی قدرتمند در نظر گرفته شده، به سه سنسور دیگر نیز مجهز شده است. این اولین باری می باشد که ریلمی از این تعداد سنسور برای دوربین های اصلی گوشی های هوشمند حود استفاده می کند. پیش از این حداکثر شاهد دو سنسور برای دوربین های اصلی این شرکت بوده ایم.

با توجه به شایعات نیز در کنار این سنسور قدرتمند، شاهد استفاده از یک سنسور فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 با کیفیت 8 مگاپیکسلی و نیز یک سنسور تله فوتو با قابلیت زوم 2 یا 3 برابری اپتیکال خواهیم بود. از طرفی سنسور ماکرو در نظر گرفته شده به شما این قابلیت را نیز می دهد تا تصاویری با جزئیات بالا از اجسام ریز در فاصله 4 سانتی متری این سنسور به ثبت برسانید.

مقایسه ریلمی 5 و ردمی K20 پرو

به همین دلیل و برای تست این سنسور، ریلمی ر این مراسم ماکت های کوچکی از یمک شهر را آماده کرد، تا کاربارن و بازدید کنندگان با قابلیت های جذاب سنسور های قدرتمند این گوشی هوشمند بیشتر آشنا شوند.

برای تفاوت سنسور 64 مگاپیکسلی این گوشی با دیگر محصولات، ریلمی این گوشی هوشمند را در کنار ردمی K20 پرو قرار داده که از سنسور 48 مگاپیکسلی بهره مند شده و در تصاویر می بینیم که ریلمی 5 توانسته جزئیات بیشتری از تصویر در نظر گرفته شده را نشان دهد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد