تست سرعت آنر 9 ایکس و سامسونگ گلکسی A50

طبق روال همیشه این بار نیز ویدئوی مقایسه ای دیگری را در نظر گرفته ایم. در چالش امروز قرار است شاهد رقابت دو گوشی هوشمند میان رده باشیم. تست سرعت آنر 9 ایکس و سامسنگ گلکسی A50 به ما نشان خواهد داد که کدامیک از این دو گوشی میان رده عملکرد بهتری را از خود نشان خواهند داد.

هوای از آنر 9 ایکس و 9 ایکس پرو بصورت همزمان پرده بداری کرد. گوشی های هوشمند که با بهره بردن از طراحی زیبا، مخصوصا دوربین سلفی پاپ آپ، چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کنند. از طرفی نیز هر دو گوشی هوشمند به پردازنده جدید هواوی یعنی Kirin 710F مجهز شده اند. پردازنده این که نمایش خوبی را در میان پردازنده های میان رده از خود نشان داده است.

آنر 9 ایکس

در طرف مقابل اما شاهد حضور ساموسونگ گلکس A50 هستیم. همانطور که می دانیم، بدون شک سری A گوشی های هوشمند میان رده سامسونگ از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. مخصوصا گلکسی A50 که در کشور ما نیز با استقبال بسیار خوبی از سوی کاربران مواجه شد.

سامسونگ گلکسی A50

یکی از اصلی ترین دلایل توجه کاربران ایرانی و البته دنیا به این گوشی هوشمند، سنسور های دوربین اصلی خوب و نیز باتری قدرتمند آن می باشد. دو معیار اصلی برای خرید گوشی های هوشمند میان رده.

گلکسی A50 به پردازنده اختصاصی اگزینوس 9610 سامسونگ مجهز شده است. حال باید در تست سرعت آنر 9 ایکس و گلکسی A50 ببینیم که کدامیک از این دو گوشی هوشمند میان رده توانایی عملکرد بهتری را خواهند داشت.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !