راه حل Anidees برای خنک کردن کارت گرافیک شما

شرکت Anidees جدیدترین محصول خود را بر مبنی خنک کننده کارت گرافیک روانه بازار می کند. خنک کننده ای که بر خلاف دیگر کولرهای موجود در بازار جایگزینی برای خنک کننده کارت گرافیک شما نیست بلکه تنها مکملی برای داشتن کارتی خنک تر است.

کمتر پیش می آید کاربری کارت گرافیک رفرنس را به کارت های شخصی سازی شده ترجیح دهد. همانطور که می دانید یکی از ویژگی های کارت گرافیک های شخصی سازی شده، خنک کننده قدرتمند این قطعات است. البته بعضی از کاربران مانند تولیدکنندگان محتوا، بار کاری زیادی را به کارت گرافیک متحمل می شوند که در این صورت خنک کننده کارت همیشه فعال است. فعال بودن تمام وقت خنک کننده شاید کارت را خنک کند اما طول عمر فن ها را کم می کند. در بعضی از مواقع هم خنک کننده کارت به تنهایی نمی تواند از پس خنک کردن کارت بر آید.

شرکت Anidees راهکار جدیدی را در نظر گرفته است. خنک کننده ای با طول نزدیک به 30 سانتی متر که در زیر کارت گرافیک یا در کنار آن قرار می گیرد تا جریان هوای بیشتری را به سمت خنک کننده کارت روانه کند. قطعاً همه ما برای جریان هوای بیشتر یک یا چند فن را در کنار کارت گرافیک قرار داده ایم. بیشتر خنک کننده کارت های شخصی سازی شده در صورت رسیدن دما به بیش از 60 درجه سانتی گراد فعال می شوند که در صورت وجود خنک کننده ای مجزا در کنار کارت این فعالیت دیرتر صورت می گیرد.

خنک کننده RGB شرکت Anidees با سه فن 80 میلی متری، بلبرینگ دوگانه و 9 پره، سرعت 600 تا 1600 دور در دقیقه را فراهم می کند. نهایت جریان تولیدی توسط فن ها برابر با 11.14 CFM است. نویز ایجاد شده توسط فن ها 19.3 دسی بل است که برای چنین خنک کننده ای عالی است. این خنک کننده نیروی خود را از یک کابل ساتا و کانکتور 4 پین فن تامین می کند. نورپردازی زیبای RGB هم به وسیله یک کنترل مجزا مدیریت می شود اما کاربرانی که از مادربردهای ایسوس، گیگابایت و ام اس آی استفاده می کنند، می توانند با استفاده از کانکتورهای RGB مادربرد، مدیریت نورپردازی خنک کننده را از طریق نرم افزارهای اختصاصی هر مادربرد انجام دهند.

پست های مرتبط

انویدیا اولین ایستگاه هوش مصنوعی DGX H200 را به شرکت OpenAI تحویل داد

لینوکس پچ جدیدی از AMD برای نسل بعدی پردازنده‌های Zen 5 دریافت کرده است

LG Display قصد دارد پنل‌های OLED گیمینگ با نرخ تازه‌سازی و وضوح قابل تنظیم را به تولید انبوه برساند