آنر پلی 4 پرو بصورت رسمی معرفی شد / زیبای دوست داشتنی

سری آنر گوشی های هوشمند هواوی از ابتدا فعالیت خود نمایش قابل قبولی را از خود به نمایش گذاشتند. این بار نیز شاهد رونمایی آنر پلی 4 پرو به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند این شرکت بودیم که مشخصات فنی قدرتمندی را نیز با خود به همراه داشت. پردازنده قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند یکی از همین مشخصات قدرتمند می باشد.

آنر پلی 4 پرو

گوشی های هوشمند سری آنر از همان ابتدا طراحی های جالب وچشم نوازی را با خود به همراه داشتند، این گوشی هوشمند نیز از چنین اتفاقی مستثنی نیست.

صفحه نمایش 6.57 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل پلاس که به ناچ زیبای اینفینیتی O نیز مجهز شده که کمک شایانی به هرچه زیباتر شدن این گوشی هوشمند کرده. با توجه در نظر گرفته شدن دو سنسور برای دوربین سلفی، طراحی صفحه نمایش این اسمارتفون ما را به یاد صفحه نمایش سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس می اندزاد.

در بریدگی زیبای ناچ صفحه نمایش نیز شاهد قرار گیری یک سنسور اصلی 32 مگاپیکسلی در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض برای دوربین سلفی می باشیم.

در قسمت پشتی معماری مربعی شکلی را برای قرار گیری سنسور های دوربین شاهد بودیم. آنر پلی 4 پرو تنها به دو سنسور در قسمت پشتی مجهز شده. شاید توقع می رفت که این اسمارتفون به سنسور های دوربین بیشتری مجهز شود، ولی نباید به همین زودی آن را مورد قضاوت قرار دهیم.

یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی IMX600 سونی که به تکنولوژی RYYB فیلتر نیز مجهز شده در کنار سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال (5 برابری هیبرید و 30 برابری دیجیتال) سنسور های دوربین دوگانه آنر پلی 4 پرو را تشکیل می دهند.

هر دو سنسور به لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده اند و سنسور اصلی در نظر گرفته شده نیز قادر به ضبط ویدئو 4K با نهایت سرعت 60 فریم در ثانیه می باشد.

در بخش مشخصات سخت افزاری اما با زهم این اسمارت فون هیچ چیزی کم از پرچمدارن هواوی ندارد. پردازنده Kirin 990  به عنوان قدرتمند ترین پردازنده اختصاصی هواوی در کنار رم 8 گیابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی از جمله مشخصات سخت افزاری قدرتمند در نظر گرفته شده می باشند.

Honor Play 4 Pro به باتری 4200 میلی آمپر ساعتی به همراه شارژر 40 واتی شارژ سریع نیز مجهز شده. این شارژر قدرتمند قادر خواهد بود تا باتری 4200 میلی آمپر ساعتی این اسمارتفون را در مدت زمان 30 دقیقه ای به شارژ 70 درصدی برساند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !