دادستان کره جنوبی حکم بازداشت معاون سامسونگ را صادر کرد

لی جائه یونگ از سال 2014 بعد از اینکه پدرش که در حال حاضر نیز به عنوان مدیر شرکت سامسونگ شناخته می شود در بیمارستان بستری شد به نحوی تمام مسئولیت های این شرکت قدرتمند کره ای را در در رتبه معاون سامسونگ دست گرفت. اما گویا چندان فرزند خلفی نبوده.لی جائه یونگ پیش از این نیز چندین بار به دادگاه احضار شد و البته توانست بی گناهی خود را ثابت کرد. اما این بار داستان کمی متفاوت تر شده که حکم بازداشت وی بصورت مستقیم از سمت دادستان کر جنوبی صادر شده.

در چند سال اخیر سامسونگ نتوانست آنگونه که باید و شاید به نسبت سال های دورتر فروش خوبی را در زمینه ها مختلف مخصوصا در بخش گوشی های هوشمند به خود اختصاص دهد. اما نکته جالب این بود که باز هم سهام این شرکت روز به روز در حال افزایش بود (داستانی که در کشور ما بسیار آشنا است).

حال با توجه به تحقیقات به عمل آمده مشخص شده که افزایش قیمت سهام سامسونگ کاملا قلابی و نامعتبر می باشد. لی جائه یونگ  معاون سامسونگ با دستکاری هایی که انجام می داد سبب شد سهام این شرکت بصورت غیر واقعی و حباب گونه افزایش پیدا کند. اما در کنار این اتفاقات، لی جائه یونگ به پرداخت زشوه های بسیاری نیز متهم شده بود که گوی دادستان کره جنوبی باز هم قصد دارد این پرونده های مشکوک و سنگین را بار دیگر پیگیری کند.

با توجه به عملکرد ضعیف سامسونگ در بخش گوشی های هوشمند و شست در رقابت با گوشی های هوشمند چینی که به قیمتی مقرون بصرفه تر عملکرد بسیار بهتری را به نسبت گوشی های هوشمند این شرکت از خود به نمایش گذاشته اند، باید دید سامسونگ این بار چه برنامه ای را برای این مشکل جدید و مهم پیش آمده در نظر خواهد گرفت.

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !