روایتی تازه از The Last OF Us در راه است

به نظر می رسد که دنیای پر از غم Ellie هیچ گاه رنگ سکوت و آرامش را نخواهد دید، کوله پشتی خود را آماده تر از همیشه نگه دارید چون داستانی جدید برای The Last Of Us 2 تدارک دیده شده است. استودیو ناتی داگ در حال تدارک محتوای جدیدی برای بهترین بازی سال است و برای طرفداران خود سورپرایزهای زیادی خواهد داشت.

آخرزمانی که ارزش داشت

در طی یک دهه اخیر اگر نگاهی کوتاه به سیر تحول شرکت های بازیسازی بیاندازیم، متوجه می شویم تعداد کمی از توسعه دهنده ها توانسته اند مسیری را در پیش بگیرند که غیر از توسعه جلوه های بصری، مهم ترین رسالت خود یعنی سرگرم کردن مخاطب را به خوبی انجام داده باشند. شرکت Naughty Dog یکی از تاثیرگذارترین توسعه دهنده ها در طی دو نسل اخیر بوده است که با جدیدترین اثر خودش یعنی  The Last Of Us 2 توانست به اوج قله موفقیت دست پیدا کند. حالا خبر رسیده که بهترین بازی سال قرار است با محتوای جدیدی دوباره مهمان کنسول های شما شود و شما را به عمق این دنیای پساآخرزمانی ببرد.

قارچ ها دوباره تکثیر می شوند

بعضی از تاریخ ها برای ما بسیار ارزش هستند یا از آنها بخوبی یاد می کنیم، 26 سپتامبر یکی از بهترین ها روزها برای گیمرهاست. روزی که آخرزمان جدیدی از راه رسید و بازی The Last Of Us عرضه شد. البته نا گفته نماند که این تاریخ به روز شیوع هم مشهور است. بشریت با تمام قدرت و هوشمندی خود، در مقابل گونه ای نادر از قارچ که باعث نابودی می شد به زانو درآمد. تمدن مدرنی که صدها سال بشریت برای آن زحمت کشیده بود، تبدیل به ویرانه ای پر از ترس شد.

مدتی قبل ناتی داگ با ارسال یک پست در وبلاگ Playstation، محصولات جدیدی را معرفی کرد که برای طرفدرارن آخرین از ما بسیار جذاب و دیدنی بود. اما حالا یک تحول جذاب در این سری در راه است، شایعه شده که این بار شما می توانید بخش چند نفره را در این دنیای آخرزمانی تجربه کنید. این دقیقا همان چیزی بود که همه به ناتی داگ خورده گرفته بودند، یک بخش چندنفره دلهره آور که شما را به خوبی درگیر خود می کند.

البته هنوز جزییات مربوط به بخش چند نفره مشخص نشده است، ولی در هر حال می تواند دوباره کاری کند که کنسول خود را روشن کنید و این عنوان باارزش را تجربه کنید. جاشوا بردلی مدیر ارتباطات شرکت ناتی داگ هنوز جزییات دقیقی را اعلام نکرده است، اما تا به حال مشخص شده که به مناسبت The Last Of Us Day ویدیویی کاملا اختصاسی در راه خواهد بود و چند محصول تجاری.

در هر حال امسال قرار است که آخرین از ما باز هم مخاطبان خاص خود را میخکوب کند، سریال لست آف آس هم مراحل تولید خود را پشت سر میگذارد. اگر از علاقه مندان به فیلم و سریال هستید می توانید در مورد سریال لست آف آس در مطالب قبلی بنچیمو جست جو کنید.

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد