لیست بازی های مورد انتظار کنسول ایکس باکس

کنسول های ایکس باکس سری ایکس و اس یکی از هیجان انگیز ترین و قدرتمند ترین کنسول های مایکروسافت هستند. مایکروسافت از نیمه عمر Xbox One دیگر انحصاری واقعی را منتشر نمی کند و همه آنها به کامپیور می آیند اما بازی های انحصاری کنسول مایکروسافت و دیگر شرکت های شخص ثالث هنوز در حال کار هستند. ما در این لیست عناوین مورد انتظار را به شما معرفی می کنیم. لازم به ذکر است این لیست بر اساس برترین ها نیست و تنها به ترتیب نام ذکر شده است.

1.Avowed

یک بازی ویدیوئی به سبک نقش افرینی، RPG و اول شخص است که توسط Obsidian Entertainment توسعه یافته و قرار است توسط Xbox Game Studios منتشر شود. این بازی در دنیای Eora قرار دارد که برای اولین بار در بازی های Pillars of Eternity معرفی شد.

2.CrossfireX

بازی CrossfireX یک بازی به سبک تیر اندازی است اما چیزی که واقعا CrossfireX را هیجان انگیز می کند حالت مبارزات انتخاباتی آن است. همچنین این بازی توسط Remedy Entertainment of Max Payne و Control fame توسعه یافته.

3. Everwild

طبق اعلام VGC، این بازی عمدتا یک بازی ماجراجویی و سوم شخص است که توسط Rare توسعه یافته و به نظر می رسد Rare نمی خواهد جزئیاتی از این بازی اعلام کند.

4. Fable

یک بازی فانتزی به سبک RPG است که توسط استادان جهان باز یعنی Playground Games توسعه یافته است. در ابتدا ممکن است یک بازی عجیب به نظز برسد اما استودیو Playground Games خوب می داند چه طور یک بازی جهان باز با محیطی عالی بسازد.

5. Forza Horizon 5

بازی Forza Horizon 5 یک بازی جهان باز واقع در مکزیک است و دارای 11 زیستگاه با تغییر آب و هوا است و به طور قابل ملاحظه ای بزرگتر از Forza horizon 4 است. این بازی در 9 نوامبر برای Xbox One، ایکس باکس سری ایکس و اس و کامپیوتر منتشر می شود.


لیست تمام خودروهای موجود در بازی فورزا هورایزن 5


6. Forza Motorsport

عنوان Forza Motorsport 7 که قبلا عرضه شده بود نتوانست مثل Forza Horizon 5 طرفداران خود را راضی کند اما اما امیدواریم که نسخه جدید سری Motorsport که هنوز اطلاعاته زیادی از این عنوان در دسترس نیست بتواند بازی منحصر به فردی باشد.

7. Halo Infinite

بازی Halo Infinite یک بازی ویدیوئی رو به انتشار اول شخص است که توسط 343 Industries توسعه یافته است. همچنین Halo Infinite برای پلتفرم های Xbox Series X | S ،Xbox One و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

8. Perfect Dark

بازی Perfect Dark یک بازی جاسوسی است که توسط استودیوی The Initiative ساخته شده و متعلق به XBOX GAME است همچنین به عنوان یک بازی AAAA شناخته می شود.

9. Redfall

یک بازی از استودیوی Arkane است که تابستان 2022 برای Xbox Series X | S و کامپیوتر منتشر می شود. این بازی توسط ARKANE STUDIOS ساخته و توسط BETHESDA SOFT WORK منتشر خواهد شد.

10. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

بازی S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl در سال 2022 برای کامپیوتر و Xbox Series X | S منتشر خواهد شد. این بازی در ابتدا در سال 2010 در حال ساخت بود اما توسعه آن در سال 2012 متوقف شد ولی در سال 2018 اعلام شد که توسعه مجدد این بازی راه اندازی شده.

11. Senua’s Saga: Hellblade 2

این بازی که در سال 2019 معرفی شد که توسط Ninja Theory توسعه یافته است. بازی Senua’s Saga: Hellblade 2 منحصرا برای کامپیوتر و Xbox Series X | S در مراسم Game Awards با یک تریلر اسرار آمیز نشان داده شد.

12. Starfield

یک بازی نقش آفرینی و علمی تخیلی است که توسط Bethesda ساخته شده. این بازی در سال 2022 برای Xbox Series X | S و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

13. State of Decay 3

پس از انتشار State of Decay 2 مایکروسافت Undead Labs را به طور کامل خرید و آن را به یک استودیو اول شخص تبدیل کرد و در حال حاضر در حال کار بر روی قسمت سوم State of Decay است. این بازی برای Xbox Series X | S و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

14. The Elder Scrolls VI

یک بازی ویدیویی نقش آفرینی است که بعد از بازی Starfield، توسط Bethesda Game Studios توسعه خواهد یافت. بازی The Elder Scrolls VI دنباله بازی The Elder Scrolls V: Skyrim خواهد بود.

15. The Outer Worlds 2

بازی The Outer Worlds 2 در نمایشگاه مایکروسافت و E3 2021 معرفی شد که توسط Obsidian Entertainment در حال مراحل اولیه توسعه است به همین دلیل اطلاعات زیادی از این بازی در دسترس نیست اما برای Xbox Series X | S و کامپیوتر در دسترس خواهد بود.

16. Tunic

یک بازی اکشن و ماجراجویی است که توسط Andrew Shouldice توسعه یافته و توسط Finji برای پلتفرم های Xbox Series X | S ،XBOX ONE و کامپیوتر منتشر خواهد شد.

پست های مرتبط

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد