هواوی نوا 5 متفاوت با نوا 5I

در چند روز گذشته شایعات منتشر شده از هواوی نوا 5 و نوا 5I را بسیار شنیدیم و حال با توجه به شایعات و تصاویر جدید منتشر شده می توانیم با اطمینان بیشتری از مشخصات در نظر گرفته شده ظاهری برای این گوشی های هوشمند حرف بزنیم. در ادامه به تفاوت های این دو گوشی هوشمند جدید هواوی می پردازیم.

هواوی نوا 5 با دوربین های اصلی چهار گانه

در آخرین اخبار منتشر شده تقریبا مطمئن شدیم که  نوا 5I از دوربین های اصلی چهار گانه به همراه صفحه نمایشی با ناچ اینفینتی O بهره مند خواهد شد. حال با توجه به تصاویر منتشر شده از نوا 5 مطلع شده ایم که این گوشی هوشمند نیز به دوربین های اصلی چهار گانه ای مجهز خواهد شد.

اما تفاوت اصلی این دو گوشی هوشمند در صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای آن ها می باشد. نوا 4 پیش از این اولین گوشی هوشمند هواوی بود که از صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینیتی O بهره برده بود. حال نوا 5I نیز قرار است از چنین ناچی برای صفحه نمایش خود استفاده کند.

اما هواوی گویا ترجیح داده تا از ناچ زیبای واتر دراپ برای صفحه نمایش نوا 5 استفاده کند. از طرفی در قسمت پشتی این گوشی هوشمند نیز با توجه به تصاویر قاب پشتی، هیچ جایی برای سنسور حسگر اثر انگشت مشاهده نمی کنیم و به احتمال زیاد صفحه نمایش اولد برای این گوشی در نظر گرفته خواهد شد که قابلیت پشتیبانی از این قابلیت امنیتی را نیز در خود خواهد داشت.

در حالی که استفاده از سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش یکی از محبوبت ترین اتفاقات گوشی های هوشمند در میان کاربران می باشد. و از طرفی هواوی در صورت استفاده از ناچ اینفینیتی O نمی تواند از صفحات نمایش اولد بهره ببرد. ترجیح داده تا با استفاده از ناچ واتر دراپ چنین امکانی را برای این گوشی هوشمند جدید خود به وجود بیاورد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد