تصاویر لایو هواوی نوا 5 پرو / طراحی مشابه و آشنا

تصاویر لایو هواوی نوا 5 پرو شاید کمی ما را به نسبت تفاوت طرح در نظر گرفته شده برای نوا 4 متعجب کند اما از طرفی چنین طراحی برای ما بسیار آشنا می باشد. هواوی گویا تصمیم دارد تا این بار از سه گوشی در قالب خانواده جدید نوا 5 پرده برداری کند. البته با توجه به شایعات منتشر شده چنین حدسی را می زنیم.

در تصاویر لایو هوا نوا 5 پرو که به تازگی منتشر شده، شاید توقع داشتیم که هواوی همانند نوا 4 این بار نیز از صفحه نمایشی با ناچ زیبای اینفینیتی O برای این گوشی هوشمند جدید استفاده کند. اما اخبار و شایعات و تصاویر جدید منتشر شده، نشان از مجهز شدن این گوشی هوشمند به ناچ واتر دراپ را می دهد.

در قسمت پشتی نیز بار دیگر همانند گوشی های خانواده پی 30 هواوی، شاهد استفاده از دوربین های اصلی چهار گانه ای هستیم. استفاده از ناچ واتر دراپ سبب شده تا صفحه نمایشی از جنس اولد برای این گوشی در نظر گرفته شود. به همین دلیل این صفحه نمایش از قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت نیز پشتیبانی می کند. برای همین در قسمت پشتی به جز دوربین های اصلی شاهد قرار گیری سنسور حسگر اثر انگشت نمی باشیم.

اگر تمام این مسائل را کنار بگذاریم، یکی از ایراداتی که در چند سال احیر برای برخی شرکت های عرصه گوشی های هوشمند گرفته می شد، طراحی های شبیه به هم برای محصولات بود. حال گویا هواوی بعد از طراحی زیبای در نظر گرفته شده برای پی 30 و پی 30 پرو ای بار نیز از طراحی مشابه برای این گوشی هوشمند خود استفاده کرده. اما با توجه به تمام این مسائل نمی شود از طراحی این چنین زیبایی براحتی گذشت.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند