مشخصات کلی هواوی پی 20 لایت (2019) پیش از رونمایی رسمی

هواوی پی 20 لایت (2019) به عنوان جدیدترین گوشی میان رده این شرکت بزودی رونمای خواهد شد. در اتفاقی جالب که طبیعتا شرکت های عرصه گوشی های هوشمند به عمد انجام می دهند، مشخصات فنی هواوی پی 20 لایت نیز پیش از رونمایی رسمی مشخص شده است.

مشخصات کلی هواوی پی 20 لایت

یکی از اصلی ترین معیار های یک کاربر برای خرید یک گوشی هوشمند میان رده، سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای آن می باشد. هواوی نیز برای این محصول میان رده خود چیزی کم نگذاشته و دوربین های اصلی چهار گانه را در نظر گرفته است.

سنسور های 16+8+2+2 مگاپیکسلی، دوربین های اصلی چهار گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. وظیفه هر کدام از سنسور های دوربین اصلی مشخص نشده اما پیش بینی می کنیم که شاهد یک سنسور اصلی به همراه سنسور تله فوتو و سنسور عمقی و یک سنسور ماکرو باشیم.

صفحه نمایش 6.4 اینچی IPS با کیفیت فول اچ دی پلاس در نظر گرفته شده این گوشی هوشمند، از ناچ زیبای اینفینیتی O بهره برده است. پیش  از این نیز هواوی برای دو محصول میان رده دیگر خود یعنی نوا 4 و آنر وی 20 نیز از چنین ناچی استفاده کرده بود.

استفاده از صفحه نمایش IPS باعث شده تا قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشتی و در کنار دوربین های اصلی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شود. در بریدگی زیبای صفحه نمایش که محل قرار گیری سنسور دوربین سلفی می باشد، هواوی از سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده کرده است.

پردازنده Kirin 710 و باتری 4000 میلی آمپری به همراه حافظه داخلی قابل ارتقاء میکرو اس دی از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده برای گوشی هوشمند میان رده جدید هواوی می باشد.

قیمت 300 دلاری در نظر گرفته شده شاید به نسبت برخی از گوشی های هوشمند میان رده دیگر چندان اران قیمت به حساب نیاید، اما با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده باید گفت که قیمت مقرون بصرفه ای می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد