طراحی نهایی در نظر گرفته شده برای هواوی پی 40 و پی 40 پرو مشخص شد

تنها یک هفته تا رونمای رسمی قدرتمند ترین و جدیدترین پرچمداران هواوی زمان باقی مانده. هواوی پی 40 به همراه پی 40 پرو قرار است در تاریخ 26 مارس (7 فروردین) بصورت رسمی در پاریس معرفی شوند. امروز اما به لطف شایعه پراکنان و تصاویر منتشر شده تقریبا طراحی در نظر گفته شده برای این پرچمداران جدید مشخص شده است.

باید گفت که طراحی چندان جدیدی را در هواوی پی 40 و پی 40 پرو شاهد نیستیم. در قسمت پشتی سنسور های دوربین در بریدگی مستطیلی شکلی قرار گرفته اند که تقریبا مشابه با طراحی می باشد که گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 از آن بهره برده بودند.

با توجه به آنچه در شایعات شنیده ایم، مدل استاندارد یعنی P40 به سه سنسور و P40 Pro به چهار سنسور دوربین در قسمت پشتی مجهز خواهند شد. سنسور اضافی در نظر گرفته شده برای مدل پرو همان  سنسور پریسکوپ می باشد.

اما برای اولین بار در میان پرچمداران هواوی شاهد مجهز شدن صفحه نمایش این گوشی های هوشمند به ناچ زیبای اینفینیتی O می باشیم. ناچی که پیش از این هواوی به دلیل عدم اجازه استفاده از صفحات نمایش اولد و امولد نتوانست پرچمداران پی 30 و پی 30 پرو را به چنین صفحات نمایشی با ناچ اینفینیتی O مجهز کند.

صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای هر دو گوشی هوشمند جدید این شرکت، با توجه به در نظر گرفته شدن دو سنسور برای دوربین سلفی، ما را به یاد طراحی در نظر گرفته شده برای سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس می اندازد.

هرچند صفحه نمایش هواوی پی 40 پرو به نسبت مدل استاندارد P40 در قسمت های کناری ازخمیدگی بیشتری برخوردار می باشد که در تصویر منتشر شده نیز مشاهده می کنید.

منبع: rozetked

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد