مشخصات جدید هواوی پی 40 به همراه تاریخ رونمایی

هواوی امروز بصورت رسمی اعلام کرد که قصد دارد در سال میلادی آینده گوشی های هوشمند جدید خانواده پی 40 خود را معرفی کند. این در حالی می باشد که شهر پاریس برای رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند قدرتمند در نظر گرفته شده اند. پیش از این گوشی های خانواده پی 30 با بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی عملکرد فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشته بودند.

مشخصات هواوی پی 40 و دیگر گوشی های هوشمند این خانواده

هواوی قصد دارد تا از صفحه نمایشی ۶٫۵۷ اینچی آمولد با رزولوشن FHD پلاس برای یکی از گوشی های هوشمند این خانواده بهره ببرد. در مورد طراحی ناچ صفحه نمایش نیز شایعاتی از مجهز شدن به ناچ اینفینیتی O به گوشی می رسد.

هواوی برای گوشی های هوشمند خانواده پی ۳۰ خود به دلیل عدم اجازه، نتوانست از صفحات نمایش اینفینیتی O بهره ببرد و حال گویا دیگر امکان چنین اتفاقی برای پرچمداران جدید این شرکت ممکن شده.

از طرفی شایعاتی دیگری در خصوص مدل لایت این گوشی های هوشمند نیز منتشر شده. پیش بینی می شود که هواوی گوشی نوا ۶e خود را به عنوان نسخه بین المللی با نام پی ۴۰ لایت روانه بازار کند.

اگر این چنین باشد، این گوشی هوشمند از دوربین های اصلی چهارگانه مجهز به سنسور ۴۸ مگاپیکسلی اصلی به همراه سنسور ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو در کنار سنسور ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق بهره خواهد برد.

پیش از این همانطور که گفته بودیم، پی 30 پرو توانسته بود با بهره بردن از سنسور های دوربین اصلی قدرتمند رتبه اول وب سایت دگزومارک را در زمان رونمایی خود اختصاص دهد. حال گوشی های جدید این سری قطعا دوباره با هدف باز پسگیری رتبه یک دگزومارک رونمایی خواهند شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !