ADATA XPG Hunter حافظه رم DDR4 با ظرفیت بالا

حافظه رم DDR4 با ظرفیت بالای ADATA XPG Hunter

کمپانی ADATA به عنوان یکی از مطرح ترین برند های تولید کننده حافظه رم DDR4 در سطح جهان، خط تولید ماژول های ظرفیت بالای XPG Hunter را راه اندازی کرده است. با توجه به نیاز روز افزون کاربران حرفه ای به حجم حافظه رم بیشتر و بازدهی قابل توجه رم های DDR4، ای دیتا با راه اندازی خط تولید جدید، گزینه های اقتصادی و کارآمد را در دسترس کاربران قرار داده است.

ماژول های ADATA XPG Hunter به همراه هیت سینک آلومینیومی ساده و به دور از هرگونه پیچیدگی در طراحی تولید می شوند و با به کارگیری آنها می توانید از حداکثر حافظه رم قابل پشتیبانی توسط مادربرد خود بهره مند شوید. ای دیتا برای پوشش نیاز کاربران دستگاه های مختلف، حافظه جدید XPG Hunter را در دو نوع U-DIMM و SO-DIMM برای کامپیوترهای دسکتاپ و نوت بوک ها تولید می کند.

ساخت ماژول رم DDR4 در ظرفیت های بالا نیازمند به کارگیری چیپ ست های حافظه با کیفیت است که ADATA در خط تولید جدید خود این ویژگی را لحاظ کرده است. گیمرها، اورکلاکرهای حرفه ای و افرادی که به انواع بنچمارک و مقایسه سخت افزار های مختلف علاقه دارند، در دسته کاربران XPG Huner قرار می گیرند که به دلیل بهره مندی از چیپ ست های حافظه و برد با کیفیت ساخت بالا، عملکرد و پایداری قابل توجهی از خود به نمایش می گذارند.

ماژول های حافظه جدید ADATA در ظرفیت های 8/16/32 گیگابایت به ازای هر ماژول و حداکثر تا فرکانس 3000 مگاهرتز تولید و به بازار عرضه می شوند. با توجه به تنوع ظرفیت و فرکانس، کاربران مختلف بنابر سطح بودجه و کاربرد خود می توانند ماژول های مورد نظر خود را خریداری کنند. پشتیبانی از پروفایل حافظه اینتل موسوم به Intel XMP 2.0 این امکان را می دهد تا سازگاری مادربرد و ماژول های حافظه بیشتر شده و با اندکی تغییر در پارامتر های پروفایل XMP، نسبت به اورکلاک حافظه رم اقدام کنید.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

اندروید 15 عادات خواب شما را بهتر از قبل تنظیم می‌کند

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند