شایعات خبر از طراحی عجیب سنسور های دوربین هواوی پی 50 می دهند

باید کم کم منتظر رونمایی جدیدترین پرچمداران سری پی هواوی باشیم. پیش بینی می شود که هواوی پی 50، پی 50 پرو و پی 50 پرو پلاس در قالب این خانواده به عنوان جدیدترین گوشی های هوشمند پرچمدار این شرکت معرفی شوند. اما بازار شایعات همواره در خصوص اسمارتفون های پرچمدار گرم بوده و هواوی هم از این اتفاق جان سالم به در نبرده است. شایعات جدید خبر از طراحی عجیب سنسور های دوربین قسمت پشتی هواوی پی 50 می دهد که در ادامه بیشتر به این طراحی و البته سنسور های دوربین این اسمارتفون پرچمدار خواهیم پرداخت.

پیش از اینکه به سراغ هواوی پی 50 برویم، باید بگوییم که چند روز قبل شایعاتی در خصوص پرچمدارن جدید سری 50 آنر شنیده بودیم که این گوشی های هوشمند هم از طراحی عجیب و جدیدی برای قرار گیری سنسور های دوربین بهره برده بودند. البته آنر مدتی است که بصورت مستقل گوشی های هوشمند خود را روانه بازار می کند.

با توجه به آنچه گفتیم، طراحی در نظر گرفته شده قرار گیری سنسور های دوربین قسمت پشتی هواوی پی 50، شباهت بالایی با گوشی های هوشمند سری 50 آنر دارد. در نمای پشتی این گوشی هوشمند قرار است به چهار سنسور دوربین مجهز شود. دو بریدگی بزرگ در قسمت پشتی، هر کدام دو سنسور دوربین را در خود جای داده اند.

هنوز اطلاعاتی دقیقی از میزان رزولوشن در نظر گرفته شده برای این سنسور های دوربین منتشر نشده است، اما به احتمال زیاد سنسور دوربین اصلی با ابعاد بزرگ 1 اینچی، قرار است این گوشی هوشمند را همراه کند. البته پیش بینی شده که این گوشی هوشمند به صفحه نمایشی 6.3 اینچی با طراحی ناچ اینفینیتی O نیز مجهز خواهد شد.

در بخش پردازنده در نظر گرفته شده اما شایعات بسیار متفاوتی را شنیده ایم. با توجه به قطع همکاری شرکت TSMC و هواوی، دیگر این شرکت چینی توانایی ساخت پردازنده اختصاصی Kirin را برای اسمارتفون های خود ندارد. گفته ها خبر از آن می دهد که هواوی برای تامین پردازنده گوشی های هوشمند جدید خود قرار است با یکی از شرکت های کوالکام و یا مدیاتک همکاری داشته باشد. با این تفاسیر، پرچمداران جدید خانواده پی 50 این شرکت، یا به پردازنده اسنپدراگون 888 شرکت کوالکام و یا به پردازنده دیمنسیتی 1200 شرکت مدیاتک مجهز خواهند شد.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد