هواوی واچ 3 و واچ 3 پرو معرفی شدند / طراحی زیبا، قابلیت های جذاب

تقریبا یک سال از معرفی آخرین ساعت هوشند سری GT هواوی می گذرد و حال هواوی واچ 3 و واچ 3 پرو به عنوان جدیدترین گجت های هوشمند پوشیدنی این شرکت بصورت رسمی معرفی شده اند. هواوی این بار سعی داشته تا طراحی زیبا تری به نسبت نسل های قبلی برای این ساعت های هوشمند در نظر بگیرد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی داشته باشیم به مشخصات و قابلیت های در نظر گرفته شده برای این ساعت های هوشمند.

هواوی واچ 3 و واچ 3 پرو

از نظر طراحی و بسیاری از مشخصات در نظر گرفته شده، این دو ساعت هوشمند تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. از جمله تفاوت های در نظر گرفته شده می توانیم به متریال و البته باتری قدرتمند تر هواوی واچ 3 پرو اشاره کنیم. در نمای رو به رویی صفحه نمایشی بسیار زیبا و البته با کیفیتی را شاهد هستیم که در قسمت های کناری خمیدگی هایی را با خود به همراه داشته.

هر دو ساعت هوشمند به صفحه نمایشی 1.43 ینچی با رزولوشن 466×466 پیکسلی از نوع اولد مجهز شده اند. این بار صفحه نمایش گجت های هوشمند پوشیدنی جدید هواوی توانایی ارائه حداکثر روشنایی 1000 نیت (شمع در متر مربع) را دارد. از جمله مشخصات دیگر در نظر گرفته شده می توانیم به نرخ بروزرسانی 60 هرتز و تراکم پیکسلی 326ppi در هر اینچ اشاره کنیم.

واچ 3 و واچ 3 پرو توانایی پشتیبانی از سیم کارت را نیز دارند. با این تفاسیر و با توجه به میکروفون های در نظر گرفته شده، ساعت های هوشمند جدید هواوی توانایی برقراری و پاسخ به تماس های صوتی بدون نیاز به حضور گوشی هوشمند را دارند. هوش مصنوعی جذابی نیز برای این گجت های هوشمند در نظر گرفته شده که با گفتن Hey Celia فعال می شود.

هر دو محصول به سیستم عامل جدید و اختصاصی HarmonyOS 2.0 هواوی مجهز شده اند. جالب اینکه شاهد حضور App Gallery در میان برنامه های این ساعت های هوشمند بودیم و به همین دلیل هر دو گجت هوشمند جدید هواوی به تنهایی توانایی دانلود و نصب نرم افزار ها اختصاصی موجود در App Gallery را دارند.

توانایی ارتباط با گوشی های هوشمند و هر گونه تجهیزات هوشمند اکوسیستم HarmonyOS و مدیریت ثبت عکاسی و فیلمبرداری، از جمله قابلیت های در نظر گرفته شده می باشند. پشتیبانی از استاندارد های ضد آب نیز امکان استفاده از این ساعت های هوشمند در ورزش های آبی را نیز فراهم کرده که البته بهره بردن از برنامه های سلامت و ورزش نیز تجربه کاربری جذابی را در اختیار شما قرار می دهد.

در کنار برنامه های ورزشی، برخی از برنامه های سلامت بسیار جذابی نیز برای این ساعت های هوشمند در نظر گرفته شده است. در قسمت پشتی سنسور هایی را شاهد هستیم که توانایی اندازه گیری اکسیژن موجود در خون (spO2)، کنترل ضربان قلب، اندازه گیری دمای بدن و … را دارند. در این میان، قابلیت بسیار کاربردی افتادن نیز این ساعت های هوشمند را همراهی می کند.

بهره بردن از این قابلیت سبب شده تا در صورت افتادن کاربر، ساعت هوشمند اخطار هایی را برای کاربرش ارسال می کند، در صورت عدم پاسخ گویی از کاربرش می خواهد تا با یکی از نزدیکانش که برای مواقع ضروری در نظر گرفته است تماس برقرار کند و در صورت عدم پاسخ گویی، بصورت خودکار با نزدیک ترین مرکز فوریت های پزشکی تماس می گیرد و موقعیت مکانی کاربر خود را ارسال می کند.

واچ 3 از متریال فلز ضد زنگ بهره می برد و این در حالی می باشد که واچ 3 پرو به متریال تیتانیومی در قسمت بدنه و متریال سرامیکی در قسمت پشتی مجهز شده است. باتری واچ 3 در حالت معمولی و فعال بودن برنامه های سلامت توانایی ارائه طول عمر مفید 4 روزه و واچ 3 پرو در این حالت توانایی ارائه طول عمر مفید 7 روزه به ازای هر بار شارژ 100 درصدی دارد. البته با فعال بودن قابلیت  Ultra-Long Lasting، مدل استاندارد طول عمر مفید 14 روز و مدل پرو طول عمر مفید 21 روز را ارائه می کنند.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد