آخرین تصاویر منتشر شده از گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12

کمتر از دو ساعت تا رونمایی رسمی گوشی های هوشمند خانواده آیفون 12 به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت زمان باقی است تا به امروز شایعات بسیاری را از این پرچمداران شنیده ایم. حال به لطف شایعه پراکنان ساعتی قبل از برگزاری مراسم رونمایی رسمی، تصاویر از این پرچمداران منتشر شده و به احتمال زیاد این گوشی های هوشمند با همین شکل و طراحی در نظر گرفته شده رونمایی خواهند شد.

برای اولین بار به احتمال زیاد شاهد رونمایی چهار گوشی هوشمند در قالب خانواده آیفون 12 خواهیم بود. ابتدا با آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس شروع می کنیم. برخی از شایعات خبر از آن داشتند که این گوشی های هوشمند در قسمت پشتی به چهار سنسور دوربین مجهز می شوند، اما چنین اتفاقی رخ نداد.

آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس هر دو در قسمت پشتی از سه سنسور دوربین بهره برده اند. البته سنسور LIDAR نیز بخوبی در کنار سنسور های دوربین دیده می شود و نوید آن را می دهد که این پرچمداران در زمینه ثبت تصاویر مخصوصا تصاویر پرتره، توانایی عملکرد خیلی خوبی خواهند داشت.

آیفون 11 پرو مکس برای اولین بار به رنگبندی جذاب و جدید مجهز شده. رنگ سبز خاصی که واقعا زیبایی بصری خاصی به این پرچمدار قدرتمند بخشیده بود. اما دیگر خبری از در نظر گرفته شدن این رنگبندی برای آیفون 12 پرو مکس نیست. در عوض آیفون 12 پرو مکس و آیفون 12 پرو به رنگ جدید آبی که می شود گفت جذابیت جالبی را با خود به همراه دارد مجهز شده اند. البته در تصاویر بالا می بینید که این گوشی های هوشمند رد چهار رنگ بندی متنوع عرضه خواهند شد.

اپل همواره عادت دارد در کنار پرچمدارن گران قیمت خود، گوشی هوشمندی دیگری با بهره بردن از مشخصات فنی به نسب ضعیف تر و همچنین قیمت مقورن بصرفه تر را نیز معرفی کند که این بار به جای یک گوشی قرار است از دو گوشی مقرون بصرفه پرده برداری کند. آیفون 12 به همراه آیفون 12 مینی نیز اعضای کوچکتر و البته مقورن بصرفه تر این خانواده را تشکیل می دهند. آیفون 12 گویا قرار است به صفحه نمایشی 6.1 اینچی و آیفون 12 مینی به صفحه نمایشی 5.4 اینچی مجهز شود. در تصاویر بالا تنوع رنگی در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند را مشاهده می کنید.

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !