اینفینیکس اولین گوشی هوشمند جهان با شارژر 160 واتی را معرفی خواهد کرد

شرکت چینی اینفینیکس فعالیت خود را در زمینه گوشی های هوشمند از سال 2013 میلادی شروع کرد و رفته رفته توانست عملکرد بسیار خوب و موفقیت آمیزی را به نمایش بگذارد. این شرکت چینی در بازار هند به عنوان یکی از مهمترین بازار های فروش حوزه تکنولوژی، توانست آمار فروش خوبی را به خودش اختصاص دهد. حال قرار است گوشی هوشمند جدیدی را بزودی معرفی کند و با توجه به شایعات منتشر شده، برای اولین بار شاهد رونمایی اسمارتفونی خواهیم بود که شارژری با توان 160 واتی مجهز به شارژ سریعی با خود به همراه خواهد داشت.

در عرصه شارژر گوشی های هوشمند، بدون شک شیائومی با توجه به معرفی شارژری با توان 200 وات به نسبت شرکت های دیگر عملکرد بهتری را به نمایش گذاشته است. اما هنوز گوشی هوشمندی با بهره بردن از این شارژ قدرتمند بصورت رسمی معرفی نشده است. شیائومی می 11 پرو و شیائومی می 11 اولترا در حال حاضر در میان گوشی های هوشمند به قدرتمند ترین شارژر با توان 67 واتی مجهز شده اند.

با این تفاسیر، اگر گوشی هوشمند آینده اینفینیکس از شارژر 160 واتی بهره مند شود، اولین گوشی هوشمند جهان خواهد بود که به چنین شارژر قدرتمندی مجهز شده است. البته هنوز اطلاعاتی از توانایی های این شارژر از قبیل زمان مورد نیاز برای شارژ 0 تا 100 درصدی نداریم، ولی بی شک عملکرد بسیار خوبی را به نمایش خواهد گذاشت. این در حالی می باشد که آخرین گوشی هوشمند این شرکت یعنی، اینفینیکس نوت 10 پرو به شارژر 18 واتی شارژ سریع مجهز شده بود. باید منتظر بود و دید شارژر جدید این شرکت چینی که قرار است با نام Ultra Flash Charge معرفی شود، چه عملکردی را به نمایش می گذارد.

پست های مرتبط

قیمت خرده فروشی پردازنده Core i9-14900KS مشخص شد

مایکروسافت قابلیت ارتقا رایگان ویندوز 7 و 8 به 10 و 11 را لغو می‌کند

اطلاعات نسل بعدی کارت گرافیک Xe2 اینتل با کد Battlemage فاش شد