شایعاتی از مشخصات کلی آیفون 11 آر به همراه قیمت

پرچمداران جدید اپل که به احتمال زیاد با نام های آیفون 11 آر ، آیفون 11 مکس و آیفون 11 شناخته خواهند شد، با توجه به شایعات منتشر شده در سال میلادی جاری رونمایی خواهند شد. با توجه به رویداد هر ساله اپل در ماه سپتامبر، به احتمال زیاد اواخر تابستان و اوایل پاییز امسال شاهد رونمایی پرچمداران جدید اپل خواهیم بود.

در این مقاله قصد داریم تا از احتمالی ترین مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای آیفون 11 آر مطلع شویم.

آیفون 11 یا آیفون 11 آر

اگر بخواهیم طبق نامگذاری آخرین پرچمداران اپل برخورد کنیم، آیفون 11 آر را باید گوشی هوشمندی مقرون بصرفه از نظر قیمت بدانیم. حال شایعات مشخصات جالبی را بصورت دقیق برای این گوشی هوشمند پیش بینی کرده.

صفحه نمایش 6.1 اینچی با رزولوشن 1792×828 پیکسلی با تراکم پیکسلی 326ppi از جنس IPS LCD برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده.

اپل بار دیگر از قابلیت امنیتی Face ID یا همان تشخیص چهره برای این مدل استفاده کرده. گویا در پرچمداران جدید اپل، شاهد اولین حضور پردازنده 7 نانومتری A13 خواهیم بود.

در قسمت پشتی نیز همان گونه که پیش بینی شده بود، قرار است از بریدگی مربعی شکلی برای قرار گیری سنسور های دوربین اصلی استفاده شود. پیش بینی می شود دو سنسور 12 مگاپیکسلی برای دوربین های اصلی دوگانه در نظر گرفته شود. برای دوربین سلفی نیز، سنسور 12 مگاپیکسلی در نظر گرفته خواهد شد.

سوای پردازنده 7 نانومتری جدید، این گوشی هوشمند در سه مدل با حافظه های داخلی 64/256/512 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. میزان ظرفیت 3110 میلی آمپری نیز برای باتری این گوشی هوشمند پیش بینی می شود.

همانطور که در ابتدا گفتیم، با توجه به اینکه این گوشی هوشمند به نسبت دو گوشی هوشمند دیگر این خانواده قیمت ارزان تری خواهد داشت، قیمت 749 دلاری برای آن پیش بینی می شود.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود