شایعاتی از مشخصات کلی آیفون 11 به همراه قیمت

جدیدترین مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای پرچمداران جدید اپل، به تازگی کامل تر از همیشه منتشر شده. این بار نیز به بررسی مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای آیفون 11 خواهیم پرداخت. این گوشی هوشمند به همراه برادر بلند قامت ترش یعنی آیفون 11 مکس، اولین گوشی های هوشمند اپل می باشند که از سه سنسور برای دوربین های اصلی خود بهره مند خواهند شد.

مشخصات آیفون 11

صفحه نمایش

در ابتدا به صفحه نمایش این پرچمدار قدرتمند خواهیم پرداخت. آیفون 11 به نسبت آیفون 11 آر از صفحه نمایش کوچکتر اما با کیفیت تری بهره مند خواهد شد. صفحه نمایش 5.8 اینچی با رزولوشن 2436×1125 از جنس اولد با تراکم پیکسلی 458ppi برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده.

در قسمت بریدیگی بالای صفحه نمایش نیر، اپل بار دیگر از قابلیت امنیتی Face ID یا همان تشخصیص چهره سه بعدی خود استفاده کرده است.

پردازنده 7 نانومتری جدید

اپل برای پرچمداران جدید خود که در قالب سه گوشی هوشمند رونمایی خواهند شد، پردازنده های مشابهی را در نظر گرفته. پردازنده A13 اختصاصی اپل، دومین پردازنده 7 نانومتری این شرکت می باشد که پرچمداران جدید اپل را همراهی خواهد کرد.

سنسور های دوربین اصلی و سلفی

اما همانطور که در ابتدا نیز گفتیم، این پرچمدار جدید برای اولین بار در تاریخ گوشی های هوشمند این شرکت قدرتمند امریکایی، به دوربین های اصلی سه گانه ای مجهز خواهند شد.

برای سنسور های دوربین نیز، سه سنسور 12 مگاپیکسلی گویا در نظر گرفته خواهد شد. دوربین سلفی نیز به سنسور 12 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد.

سخت افزار و قیمت

حداقل میزان رم 6 گیگابایتی به همراه حداقل ظرفیت 3190 میلی آمپری برای باتری، از دیگر مشخصات در نظر گرفته شده برای این پرچمدار اپل خواهد بود. بازم هم شاهد سه مدل با حافظه های داخلی 128/256/512 نیز خواهیم بود.

اما یکی از اصلی ترین مشکلات پرچمداران اپل، قیمت بسیار بالای آن ها می باشد. این بار گویا با توجه به اخبار منتشر شده، حداقل قیمت 999 دلاری برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود