تست مقاومت آیفون SE 2020 / جدیدترین گوشی میان رده اپل زیر دستان بی رحم جری

آیفون SE 2020 با توجه به بهره بردن از مشخصات فنی مناسب و قیمت مقرون بصرفه اش، توجه بسیاری از کاربران را به سمت خود جلب کرده و پیش بینی می شود این گوشی هوشمند این بار رکورد فروش اسمارتفون های این شرکت امریکایی را بشکند. این بار اما ویدئو تست مقاومت آیفون SE 2020 را در نظر گرفته ایم.

جری که همواره در یوتیوب در مورد گوشی های هوشمند، فردی بی رحم شناخته می شود، این بار تست مقاومت آیفون SE 2020 را انجام داده و مثل همیشه هیچ رحمی به این گوشی هوشمند میان رده و پرطرفدار نکرده است.

قیمت 399 دلاری در نظر گرفته شده برای مدل 64 گیگابایتی آیفون SE 2020 به بعد از آیفون SE، ارزان قیمت ترین گوشی هوشمند می باشد که اپل رونمایی کرده است. نگاهی گذرا خواهیم داشت به مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند میان رده.

مشخصات آیفون SE 2020

باید گفت که طراحی در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش و قسمت پشتی این گوشی هوشمند تفاوتی با آنچه پیش از این در مدل های قدیمی دیده بودیم نداشته است. تنها مشخصات فنی قدرتمند تر مخصوصا همانطور که اشاره کرده ایم در بخش پردازنده، برای این گوشی میان رده اپل در نظر گرفته شده است.

آیفون SE 2020 به صفحه نمایشی 4.7 اینچی مجهز شده و با توجه به اینکه توانسته از استاندارد HDR10 نیز پشتیبانی کند، نوید کیفیت تصویر مناسب و قابل قبولی را به ما می دهد. در قسمت پشتی اما شاهد مهمترین بروزرسانی این گوشی هوشمند هستیم.

برای دوربین اصلی از سنسور 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 استفاده شده. این سنسور قابلیت های جذابی را با خود به همراه خواهد داشت که کمک شایانی به عملکرد بهتر آن خواهد کرد. شاید این گوشی میان رده تنها از یک سنسور بهره برده باشد اما قابلیت در نظر گرفته شده ای که اپل آن را “monocular depth sensing” می نامد، سبب خواهد شد تا شاهد ثبت تصاویر پرتره بسیار خوب و قابل قبولی از دوربین آیفون SE 2020 باشیم.

برای دوربین سلفی نیز سنسور 7 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده. حالت سینماتیک این دوربین نیز به شما امکان ضبط ویدئو با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم در ثانیه را خواهد داد که برای چنین گوشی میان رده ای اتفاق بسیار خوبی به نظر می رسد.

شاید اپل بعد از سال ها از یک گوشی میان رده با قیمتی مقرون بصرفه پرده برداری کرده باشد، اما به واقع مشخصات فنی قابل قبولی را برای این محصول جدید خود در نظر گرفته است. از قدرتمند ترین این مشخصات، پردازنده A13 اپل می باشد که پرچمداران قدرتمندی چون آیفون 11 پرو مکس از آن بهره برده اند.

در جعبه شاهد در نظر گرفته شدن شارژر 5 واتی برای آیفون SE 2020 هستیم اما این گوشی قادر خواهد بود از شارژر 18 واتی شارژ سریع همانند آخرین سری پرچمداران این شرکت پشتیبانی کند. البته باید این شارژر را به عنوان لوازم جانبی خریداری کنید.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود