مقایسه سرعت آیفون ایکس اس مکس و اوپو رنو 10 ایکس زوم / اسنپدراگون 855 در مقابل A12 بایونیک

پردازنده های قدرتمند 7 نانومتری دریچه تازه ای از سرعت را برای گوشی های هوشمند به همراه داشتنند. اپل اولین شرکتی بود که از پردازنده 7 نانومتری A12 بایونیک برای پرچمداران خود استفاده کرد. سپس هواوی خانواده میت 20 خود را به پردازنده های 7 نانومتری اختصاصی Kirin 980 مجهز کرد. اما این کوآلکام بود که با معرفی اسنپدراگون 855 حرفی برای گفتن باقی نگذاشت. حال مقایسه سرعت آیفون ایکس اس مکس و اوپو رنو 10 ایکس زوم را در نظر گرفته ایم تا ببینیم قدرتمند ترین پردازنده 7 نانومتری گوشی های هوشمند اندرویدی چه عملکردی را از خود در مقابل پردازنده 7 نانومتری اپل نشان خواهد داد.

مقایسه سرعت این بار برای اپل دردسر ساز شد

اوپو بعد از راه اندازی خط تولید جدید خود با نام رنو از دو گوشی هوشمند اوپو رنو و اوپو رنو 10 ایکس زوم پرداری کرد. رنو 10 ایکس زوم با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده به عنوان پرچمدار این شرکت معرفی شد. از طرفی این گوشی هوشمند ار جدیدترین و قدرتمند ترین پردازنده 7 نانومتری کوآلکام یعنی اسنپدراگون 855 بهره برده است.

اوپو رنو 10 ایکس زوم

در طرف مقابل غول شرکت اپل را داریم که از اولین پردازنده اختصاصی 7 نانومتری این شرکت یعنی A12 بایونیک بهره برده. پیش از رونمایی اسنپدراگون 855، پردازنده A12 بایونیک به نسبت پردازنده Kirin 980 هواوی عملکرد بهتری را از خود به نمایش گذاشت. حال این دو گوشی هوشمند بهترین مقایسه ممکن برای سنجش عملکرد پردازنده های 7 نانومتری اپل و کوآلکام خواهند بود.

آیفون ایکس اس مکس

شاید پیش از این کمتر کسی فکرش را می کرد که شرکتی چون اوپو توان رقابت با غول قدرتمندی چون اپل را داشته باشد اما توصیه می کنیم تا ویدئو در نظر گرفته شده را مشاهده کنید تا نظرتان به کلی عوض شود و شاید بخواهید باور کنید که نام یک گوشی هوشمند نشان از بهتر بودن آن نمی باشد.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند