هدست گیمینگ Kraken X Cord Game ریزر تنها 250 گرم وزن دارد

ریزر یکی از تولیدکنندگان پیشرو در زمینه تجهیزات جانبی و گیمینگ، این بار هدست گیمینگ Kraken X Cord Game را با وزن کم 250 گرم  معرفی کرد.

هدست گیمینگ Kraken X Cord Game طراحی شده با برای راحتی کاربان و گیمرها با ویژگی های خاص. این هدست فوق العاده سبک به صدای فراگیر مجازی 7.1 کانال مجهز است تا گیمرها را از کوچکترین اصوات در جهات مختلف آگاه سازد. این هدست با وزن سبک گزینه ای ایده آل برای کاربرانی است که در تمام طول روز از هدست استفاده می کنند. با وجود وزن کم 250 گرم، هدست Kraken X Cord Game را باید یکی از سبکترین هدست های گیمینگ موجود در بازار دانست.

 

صدای فراگیر مجازی 7.1 کانال توسط نرم افزار اختصاصی قابل راه اندازی است که البته برای فراگیر کردن صدا این نرم افزار را باید در محیط ویندوز 10 نسخه 64 بیتی نصب کرد. خریداران برای دریافت این نرم افزار باید شماره سریال زیر بلندگو را به RazerID ارسال کرده و پس از تایید خرید، نرم افزار را دریافت کنند. گیمرها می توانند از این هدست در دستگاه های مختلف استفاده کنند. جک 3.5 میلی متری صدا، این هدست را به گزینه ای مناسب برای استفاده در کامپیوتر، نینتندو، ایکس باکس، پلی استیشن و موبایل تبدیل کرده است.

از دیگر مشخصات این هدست گیمینگ می توان به محدوده فرکانس 100 هرتز تا 10 کیلوهرتز، نسبت سیگنال به نویز 55 دسیبل و قیمت 49.99 دلار اشاره کرد.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت دوم : هدفون گیمینگ مناسب پخش موزیک نیست !

کارگاه آموزشی قسمت اول: امپدانس هدفون

تنها 5 روز تا معرفی بهترین هدفون بی سیم جهان WF-1000XM5 سونی