یک دستگاه همه چیز تمام برای دوستداران موسیقی به نام Kann Cube

شرکت تازه تاسیس Astel & Kern که فعالیتش را در سال 2013 آغاز کرد، با محصولات خوبش بارها در نمایشگاه های مختلف جوایز متعددی را دریافت کرده است. این شرکت جدیدترین محصولش را با نام Kann Cube با ویژگی های جذاب روانه بازار کرده است.

پخش کننده همراه Kann Cube محصولی است خوش ساخت که توانسته با ظاهر جذاب و ویژگی های خوب نظرها را به خود جلب کند. پخش کننده ای با بدنه ای آلومینیومی و ظاهری خاص که در خود نمایشگر 5 اینچ لمسی با رزولوشن 720×1280 پیکسل را جای داده است. این پخش کننده با دو پردازشگر صوتی ESS ES9038PRO SABRE عملکرد عالی را ارائه می کند. پردازشگرهای صوتی 8 کانال با دکودینگ 32 بیتی / 384 کیلوهرتز نسبت سیگنال به نویز 117 تا 128 دسی بل را ممکن می سازد.

پورت USB Type-C برای اتصال به کامپیوتر، لپ تاپ یا مک می تواند باتری عظیم 7400 میلی آمپر در ساعت را در صورت عادی و با ولتاژ 5 ولت 2 آمپر در زمان 5.5 ساعت شارژ کند و با خروجی قدرتمند 9 ولت در زمان 4 ساعت این باتری قدرتمند را شارژ کند. خروجی های کامل برای دستگاه های مختلف از دیگر مزیت های این پخش کننده است. خروجی جک 3.5 میلی متری، 2.5 میلی متری و کانکتور XLR استفاده از هر دستگاهی را به عنوان پخش کننده صدا آسان کرده است.

پردازنده 4 هسته ای، رابط کاربری جذاب و نمایشگر کاربردی، کار کردن با این پخش کننده را به کاری آسان و لذت بخش تبدیل کرده است. قابل ذکر است که پخش کننده Kann Cube دارای شبکه بی سیم با استاندارد 802.11 با باند 2.4 گیگاهرتز و بلوتوث نسخه 4.1 است. وزن این پخش کننده برابر با 493 گرم است و از حافظه داخلی 128 گیگابایت و درگاه کارت حافظه با پشتیبانی از 512 گیگابایت حافظه جانبی استفاده می کند.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت دوم : هدفون گیمینگ مناسب پخش موزیک نیست !

کارگاه آموزشی قسمت اول: امپدانس هدفون

تنها 5 روز تا معرفی بهترین هدفون بی سیم جهان WF-1000XM5 سونی