مقایسه دوربین ردمی K20 پرو و ایسوس زنفون 6

در ماه گذشته قطعا این شیائومی و ایسوس بودند که توانستند دو محصول قدرتمند خود را روانه بازار کنند. حال ما تصمیم گرفته ایم مقایسه دوربین ردمی K20 پرو و ایسوس زنفون 6 را برای شما بازدیدکنندگان عزیز در نظر بگیریم. گوشی های هوشمند که هر کدام به نوبه خود سر و صدای زیبادی را به پا کردند.

مقایسه دوربین دو مدعی قدرتمند

ردمی K20 پرو که نیامده نام قاتل پرچمداران را به خود اختصاص داد ارازن قیمت ترین پرچمدار حال و حاضر می باشد. ایسوس زنفون 6 نیز با بهره بردن از طراحی زیبای دوربین چرخشی چنین قابلیتی را به وجود آورد که از سنسور های دوربین اصلی برای دوربین سلفی نیز بشود استفاده کرد.

ردمی K20 پرو برای دوربین های اصلی خود از یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی IMX586 سونی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو بهره برد. سنسور 20 مگاپیکسلی نیز برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شد.

ردمی K20 پرو

در طرف مقابل ایسوس زنفون 6 از دوربین های اصلی دوگاته مجهز به  یک سنسور 48 مگاپیکسلی قدرتمند IMX586 سونی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور فوق عریض 125 درجه ای 13 مگاپیکسلی استفاده کرد که همین سنسور های قدرتمند با استفاده از طراحی زیبا و خاص در نظر گرفته شده برای ثبت تصاویر سلفی نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

ایسوس زنفون 6

تا به الان آزمایشی برای سنسور های دوربین اصلی و سلفی ردمی K20 پرو  صورت نگرفته است. اما در طرف مقابل ایسوس زنفون 6 توانست بالاترین امتیاز در بخش دوربین های سلفی گوشی های هوشمند را از سایت معتبر دگزومارک به خود اختصاص دهد.

مقایسه دوربین این دو گوشی هوشمند در حالت های مختلف و در نور کم شب به خوبی نشان خواهد داد که این گوشی های هوشمند در شرایط یکسان و دنیای واقعی چه عملکردی را از خود نشان خواهند داد. ویدئوی در نظر گرفته شده کاملا نقاط ضعف و قدرت کلی سنسور های دوربین این گوشی های هوشمند و مقایسه سنسور های دوربین آن ها را برای شما آشکار خواهد کرد.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند