معرفی رسمی لنوو Z6 / صفحه نمایش اولد و دوربین های اصلی سه گانه

بعد از لنوو Z6 پرو و لنوو Z6 Youth Edition، این بار نوبت به معرفی رسمی لنوو Z6 به عنوان یک گوشی هوشمند میان رده رسیده. باز هم باید از شایعه پراکنان تشکر کنیم. پیش از این مشخصات صفحه نمایش و سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی به بیرون درز پیدا کرده بود و حال که شاهد معرفی رسمی این محصول میان رده می باشیم، مشاهده می کنیم که شایعات کاملا درست بوده اند.

صفحه نمایش

لنوو تلاش داشته تا یک گوشی هوشمند، با مشخصات فنی بهتر به نسبت Z6 Youth Edition و ضعیف تر از Z6 پرو را معرفی کند. این محصول میان رده از صفحه نمایش 6.39 اینچی اولد با ناچ واتر دراچ مانند زیبایی استفاده کرده که تقریبا شبیه به صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای لنوو Z6 پرو می باشد.

صفحه نمایش 120 هرتزی این گوشی با رزولوشن 2340×1080 که با استفاده از ناچ زیبای واتر دراپ نسبت تصویر بالای 19.5 به 9 را به ما ارادئه می کند، حرفی برای گفتن باقی نگذاشته و باید گفت برای یک گوشی هوشمند میان رده، اتفاق بسیار خوبی می باشد. بهتر از آن اینکه استفاده از صفحه نمایش اولد باعث شده تا همانند پرچمداران و لنوو Z6 پرو، قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت نیز در صفحه نمایش این گوشی میان رده در نظر گرفته شود.

سنسور های دوربین

در قسمت پشتی نیز شاهد استفاده از سه سنسور برای دوربین های اصلی سه گانه می باشیم. سنسور اصلی 24 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8، سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم دو برابری اپتیکال، به همراه یک سنسور 5 مگاپیکسلی عمقی، سنسور های دوربین های اصلی سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. در قسمت ناچ زیبای صفحه نمایش نیز، شاهد استفاده از سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی می باشیم.

سخت افزار و باتری

با توجه به میان رده بودن، این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون 730 مجهز شده. رم های 4 و 8 گیگابایتی و حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی با قابلیت ارتقاء میکرو اس دی تا حداکثر میزان 512 گیگابایت از دیگر مشخصات سخت افزاری در نظر گرفته شده می باشند. باتری 4000 میلی آمپری به همراه شارژ سریع 15 واتی نیز انتخاب قابل قبولی به نظر می رسد.

قیمت

این محصول جدید در سه مدل مختلف روانه بازار خواهد شد. برای مدل 6/64GB قیمت 275 دلار، برای مدل 6/128GB قیمت 305 دلار و برای مدل 8/128 گیگابایتی قیمت 365 دلاری در نظر گرفته شده. پیش فروش لنوو Z6 نیز از دو روز دیگر آغاز خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد