سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 به قابلیت ECG مجهز خواهد شد

سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 به عنوان جدید ترین گجت پوشیدنی هوشمند این شرکت بزودی رونمایی خواهد شد. این در حالی است که پیش از این شاهد رونمایی گلکسی واچ اکتیو در کنار رونمایی رسمی گوشی های خانواده گلکسی اس 10 این شرکت بودیم و احتمال می رود ساعت هوشمند جدید سامسونگ نیز به همراه گوشی های خانواده گلکسی نوت 10 رونمایی شود.

گلکسی واچ اکتیو 2 ناجی جدید

چندی پیش تصاویر لایوی از این گجت پوشیدنی جدید منتشر شده بود که نوید یک ساعت هوشمند قدرتمند با نرم افزار های سلامت بسیار پرکاربرد را می داد. مخصوصا در قسمت پشتی این محصول، شاهد استفاده از سنسور های اندازه گیری ضربان قلب نیز بودیم.

همانطور که می دانیم، اپل واچ سری 4 را می توان به عنوان قدرتمند ترین و پر فروش ترین گجت هوشمند حال و حاضر دانست. این ساعت هوشمند با بهره بردن از قابلیت بسیار کارآمد ECG توانست جان چندین نفر را از مرگ حتمی نجات دهد.

 

این قابلیت ضربان قلب شما و حالت جسمی شما را در هر لحظه بررسی می کند و در صورتی که مشکلی را احساس کند، اخطار هایی را برای کاربر خود ارسال می کند. با توجه به قابلیت های در نظر گرفته شده برای اپل واچ 4، در صورتی که این ساعت هوشمند احساس کند که وضعیت جسمانی شما در حالت خطرناکی می باشد، ابتدا از شما در خواست می کند از میان لیست اضطراری شماره ای را انتخاب کنید و در صورت عدم انتخاب در مدت زمان بسیار کوتاهی با نزدیک ترین اورژانس تماس حاصل می کند و مختصات شما را برای آن مرکز ارسال می کند.

حال قرار است گلکسی واچ اکتیو 2 نیز به چنین قابلیت بسیار قدرتمند و کارآمدی مجهز شود. باید منتظر بود و دید در کنار این قابلیت سامسونگ قصد دارد چه ویژگی های دیگری به این گجت هوشمند خود اضافه کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل واچ اولترا 3 ارتقای سخت‌افزاری زیادی را ارائه نمی‌دهد

رندرها و اطلاعات جدیدی از اپل واچ سری X منتشر شد

اپل واچ محافظ جان شناگران می‌شود : ثبت اختراع قابلیتی برای جلوگیری از غرق شدن !