نمایشگاه IFA 2019 : سری جدید مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear برای گیمرهای حرفه‌ای

شرکت LG در حاشیه نمایشگاه IFA 2019، سری جدید مانیتورهای گیمینگ UltraGear را معرفی کرد. مانیتورهایی حرفه ای با پنل های IPS که نه تنها از سرعت بسیار بالایی برخوردار هستند، بلکه پشتیبانی از گستره های رنگ اصلی را هم فراموش نکرده اند.

سری جدید مانیتورهای گیمینگ LG UltraGear در مدل های LG 27GL850 و LG 38GL950G معرفی شده اند. هر دو مانیتور دارای زمان پاسخ به فرکانس تنها 1 میلی ثانیه بوده و از این رو یکی از سریع ترین نمایشگرهای مخصوص بازی جهان به شمار می روند. مانیتور LG 27GL850 در ابعاد 27 اینچ، از فناوری NVIDIA G-Sync پشتیبانی کرده و می تواند به نرخ بروزرسانی 240 هرتز دست یابد.

این مانیتور با پشتیبانی از رزولوشن FHD، با شدت نور بالای خود از استاندارد HDR10 هم پشتیبانی می کند. هر دو مانیتور به فناوری اختصاصی Nano IPS مجهز هستند که از این رو دقت رنگ بالاتر را برای آنها تضمین می کند؛ ال جی مدعی است که آنها 98 درصد فضای رنگ DCI-P3 را پوشش خواهند داد. اگر به مدل بزرگتری نیاز داشته باشید، LG 38GL950G برای شما مناسب خواهد بود.

مانیتور LG 38GL950G با دریافت استاندارد DisplayHDR 400 می تواند از فناوری HDR پشتیبانی کرده و نرخ بروزرسانی آن به حداکثر 175 هرتز می رسد. این مانیتور که تایید انویدیا را هم به همراه دارد، به تراشه نسل دومی NVIDIA G-Sync مجهز بوده و بهترین سازگاری را با کارت های گرافیک انویدیا تضمین می کند. سری جدید مانیتورهای UltraGear به فناوری های اختصاصی Dynamic Action Sync، Black Stabilizer و Crosshair هم تجهیز شده اند. ال جی تا کنون اشاره ای به قیمت گذاری این دو مانیتور جذاب نکرده است.

پست های مرتبط

AMD پردازنده گرافیکی اکسترنال Radeon RX 7650M را در ماه جولای سال 2024 عرضه می‌کند

شرکت Palit از یک خنک‌کننده هیبریدی برای پردازنده گرافیکی جدید Game Rock رونمایی کرد

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد