مقایسه دوربین ال جی وی 60 تینکیو و آیفون 11 پرو مکس

مقایسه دوربین ال جی وی 60 تینکیو را که به تازگی به عنوان جدیدترین پرچمدار این شرکت رونمایی شده با آیفون 11 پرو مکس را در نظر گرفته ایم تا ببینیم کدامیک از این دو گوشی هوشمند عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت. در ادامه نگاهی کوتاه خواهیم داشت که مشخصات سنسور های دوربین این دو پرچمدار.

مشخصات دوربین ال جی وی 60 تینکیو

سری وی گوشی های هوشمند ال جی همواره در زمینه سنسور های دوربین باید گفت که عملکرد موفقیت آمیزی را از خود به نمایش گذاشته اند. این برای نیز شاهد قرار گیری سه سنسور برای دوربین ال جی وی 60 تینکیو 5G می باشیم.

یک سنسور اصلی64 مگاپیکسلی به همراه سنسور 13 مگاپیکسلی فوق عریض 117 درجه ای در کنار سنسور TOF، سنسور های دوربین سه گانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. سنسور اصلی نیز به قابلیت لرزشیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده.

در بریدگی ناچ واتردراپ صفحه نمایش نیز سنسور 10 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. دوربین این گوشی هوشمند قادر خواهد بود تا ویدئو هایی با کیفیت 8K و نیز کیفیت HDR10 پلاس در حالت تنظیمات دستی را ضبط کند.

مشخصات دوربین آیفون 11 پرو مکس

بعد از سال ها، بالاخره اپل از تعداد سنسور های بیشتری برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند استفاده کرد. سه سنسور قدرتمند، دوربین های اصلی آیفون 11 پرو مکس را تشکیل می دهند.

سنسور 12 مگپیکسلی اصلی 26 میلی متری با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 با قابلیت لرزشگیر اپتیکال OIS به همراه یک سنسور 12 مگاپیکسلی 52 میلی متری تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.0 و قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض 13 میلی متری 120 درجه ای با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 به عنوان سنسور های دوربین اصلی سه گانه این پرچمدار قدرتمند در نظر گرفته شده اند.

سنسور 12 مگاپیکسلی نیز این بار عریض تر از همیشه برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده. سنسور های دوربین این گوشی هوشمند توانایی ضبط ویدئو 4K با نرخ سرعت 60 فریم در ثانیه را نیز خواهند داشت.

شما را به دیدن ویدئو مقایسه دوربین ال جی وی 60 تینکیو و آیفون 11 پرو مکس دعوت می کنیم تا ببینیم سنسور های دوربین کدامیک از این گوشی های هوشمند عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود