تجربه ای زیبا و چشم نواز با حالت اسلوموشن دوربین های هواوی میت 30 پرو

همانطور که می دانیم، هواوی میت 30 پرو به عنوان گل سرسبد گوشی های هوشمند این شرکت، در حال حاضر قدرتمند ترین سنسور های دوربین اصلی را نیز با خود به همراه دارد و توانسته بالاترین امتیاز ممکن را در میان گوشی های هوشمند دیگر در زمینه سنسور های دوربین اصلی از وب سایت معتبر دگزومارک به خود اختصاص دهد. اما یکی از قابلیت ها جذاب این سنسور ها، قدرت ضبط ویدئو اسلوموشن در سه سرعت متفاوت می باشد.

اصلی ترین و قدرتمند ترین قابلیت در نظر گرفته شده برای میت 30 پرو، سنسور های دوربین اصلی آن می باشد. یک سنسور اصلی 40 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 به همراه سنسور 40 مگاپیکسلی فوق عریض با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 و یک سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 با قابلیت زوم 5 برابری اپتیکال به همراه سنسور TOF، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این پرچمدار قدرتمند را تشکیل می دهند.

سنسور های اصلی و نیز تله فوتو این گوشی هوشمند به لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS مجهز شده اند. سنسور فوق عریض این گوشی از چنین قابلیتی بهره مند نشده. اما داستان به همین جا ختم نمی شود و هواوی با انتخاب سنسور 32 مگاپیکسلی برای دوربین سلفی این گوشی هوشمند، حرفی برای گفتن باقی نگذاشته.

دوربین اصلی این گوشی هوشمند توانایی ضبط ویدئو اسلوموشن با سرعت 960، 1920 و 7680 فریم در ثانیه را دارد. این در حالی می باشد که در گوشی های هوشمند دیگر، حداکثر شاهد ضبط ویدئو اسلوموشن با حداکثر سرعت 960 فریم در ثانیه بوده ایم.

دی این ویدئو رسمی منتشر شده توسط هواوی، سعی شده تا فضایی شبیه به کهکشان و ستاره های زیبایی تداعی شود. تنها می توان گفت که ضبط ویدئو با چنین کیفیت و زیبایی تنها از هواوی میت 30 پرو بر می آید.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !