ویدئو جعبه گشایی ریلمی ایکس 2 پرو / قاتل پرچمداران

مدتی زیادی نیس که ریلمی فعالیت خود را قدرتمند تر از همیشه آغاز کرده و براستی باید قبول کرد که این شرکت چینی در سال 2019 عملکرد بسیار فوق العاده ای را از خود به نمایش گذاشت. فروش بسیار خوب محصولات این شرکت در بازار جهانی و به ویژه بازار هندوستان، مهر تاییدی است بر عملکرد فوق العاده ریلمی. ریلمی ایکس 2 پرو اما بدون شک قدرتمند ترین گوشی هوشمند این شرکت می باشد که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

در همان ابتدا باید بدانید که این گوشی هوشمند در مقایسه با پرچمداران دیگر شرکت های این عرصه هیچ چیزی کم ندارد.

مشخصات فنی ریلمی ایکس 2 پرو

صفحه نمایش 6.5 اینچی از جنس سوپر آمولد این گوشی با رزولوشن 1080 پیکسل پلاس توانایی پشتیبانی از اشتاندارد های HDR10 پلاس و DCI-P3 را دارد. همانطور که گفیتم صفحه نمایش به ناچ واتردراپ معروف و دوست داشتنی مجهز شده. بهره بردن از جنس سوپر آمولد سبب شده تا صفحه نمایش این گوشی هوشمند قابلیت امنیتی سنسور حسگر اثر انگشت را در خود جای دهد.

بدون شک نمی توان از سنسور های دوربین اصلی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند براحتی گذشت. در مقایسه با ریلمی ایکس تی باید گفت که ریلمی ایکس 2 پرو از سنسور های دوربین اصلی قدرتمند تری بهره برده است.

قدرتمند ترین سنسور این گوشی هوشمند، سنسور 64 مگاپیکسلی سامسونگ می باشد که با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.8 توانایی ثبت تصاویر بسیار خوبی را به خصوص در نور کم و نور شب خواهد داشت. این سنسور به تکنولوژی Quad Bayer نیز مجهز شده.

در کنار ین سنسور قدرتمند، سنسور 13 مگاپیکسلی تله فوتو با قابلیت زوم 2 برابری اپتیکال و سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی سنجش عمق برای کمک به ثبت تصاویر هرچه بهتر سنسور اصلی این گوشی هوشمند در حالت تصویر برداری پرتره، سنسور های دوربین اصلی چهارگانه این گوشی هوشمند را تشکیل می دهند. برای اطلاعات بیشتر از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به مطلب ریلمی ایکس 2 پرو مراجعه کنید.

شما را به دیدن ویدئو جعبه گشایی ریلمی ایکس 2 پرو دعوت می کنیم.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

گلکسی اس 24 اولترا پرفروش‌ترین گوشی اندرویدی سال 2024 شد

مسئله تغییر طراحی سری گلکسی زد فولد 6 سامسونگ توسط Thinborne تایید شد