اولین میکروفون حرفه ای استریم MSI با نام IMMERSE GV60 معرفی شد

شرکت تایوانی ام اس آی سال 2022 را با محصولات مختلف و جذاب، طوفانی شروع کرد. شاید بتوان گفت یکی از ویژگی های مهم این شرکت، معرفی محصولاتی حرفه ای و برنامه ریزی شده است تا به نوعی کاربر موش آزمایشگاهی این شرکت برای تحقیق و توسعه نباشد. حال جدیدترین محصول معرفی شده از سوی MSI میکروفون حرفه ای استریمینگ با نام IMMERSE GV60 است که در ادامه به مشخصات آن می پردازیم.

اولین میکروفن تولید پادکست یا استریمینگ شرکت MSI با زیر برند IMMERSE و اتطال USB فعالیت خود را آغاز می کند. این میکروفون از نظر طراحی، با بدنه ای تمام فلزی، پایه قابل تنظیم، شانه متحرک، رنگ مشکی مات و شبکه هایی با بافت متوسط، ظاهری کلاسیک اما ساختاری حرفه ای را یادآوری می کند.

جدا از ظاهر شیک اما کلاسیک میکروفون IMMERSE GV60، با محصولی طرف هستید که می تواند به سرعت استودیو شخصی شما را راه اندازی کند. با گنجاندن تمام ویژگی های حرفه ای در بخش صوتی، تولیدکنندگان محتوا و استریمرها، بدون نگرانی می توانند از سایر رقیبان متمایز شوند.

چهار دکمه بروی بدنه میکروفون IMMERSE GV60 وظیفه مدیریت صدا را بر عهده دارند. اولین دکمه مربوط به تغییر ماد صدا است. با استفاده از خازن های متعدد، تطبیق پذیری این میکروفون در هر موقعیتی امکان پذیر است. این مهم باعث شده تا کاربر با چهار الگو متفاوت از جمله: آواز، پادکست، مصاحبه و جلسات یا استریم، بهترین خروجی را در لحظه شاهد باشد. در واقع حالت های گفته شده به صورت تخصصی مربوط به حالت استریو برای ضبط صدا، ساز و آواز، حالت همه جهته برای کنفرانس و ضبط گروهی، حالت کاردیوئید یا حالت یک جهته برای ضبط پادکست یا استفاده های یک نفره و در آخر حالت دو جهته برای مصاحبه و ضبط دو نفره مناسب است.

دو دکمه دیگر بروی بدنه وظیفه مدیریت حجم صدای میکروفون و هدفون را بر عهده دارند و آخرین دکمه به منظور قطع و وصل لحظه ای میکروفن است. ام اس آی در زیر این میکروفون یک جک 3.5 میلی متری صدا در نظر گرفته تا کاربر از زمان تاخیر صفر در هنگام ضبط لذت ببرد.

شاید مهمترین خصوصیت میکروفون IMMERSE GV60، نرخ نمونه برداری های صوتی آن باشد. این میکروفون حرفه ای با نرخ نمونه برداری 24 بیت / 94 کیلوهرتز، حالت های مختلف صوتی، اکولایزرهای از پیش تنظیم شده، محدوده فرکانسی 20 تا 20 هزار هرتز و نسبت سیگنال به نویز 36 دسیبل، قطعاً می تواند نظر حرفه ای های این حوزه را جلب کند.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد