MSI جدیدترین مادربردهای خود مبتنی بر چیپست B760 را معرفی کرد

اینتل سال گذشته (2022) پلتفرم Z790 را به بازار معرفی کرد تا گیمرهای مشتاق را تحت تأثیر قرار دهد. امسال انتظار داریم پلتفرم B760 به اوج شکوفایی خود برسد. سری جدید مادربردهای MSI B760 برای کاربران شگفت‌انگیز خواهد بود و علاقه‌مندان را به خود جلب می کند. مادربردهای MSI B760 با هدف نیاز بازار اصلی (میان رده)، طراحی منحصر به فرد و مشخصات بهینه شده ای دارند.

سری MSI MAG B760

ام اس آی مادربردهای جدید B760 خود را در سری MAG / MPG / PRO راهی بازار می کند. همین سه زیر برند مشخص می کند هدف اصلی ماردبردهای B760، میزبانی از پردازنده های میان رده و غیر K یا ضریب بسته های اینتل است. سری MAG شامل مادربردهای محبوبی همچون TOMAHAWK سیاه پوش و MORTAR سفید پوش است. مادربردهای سری MSI MAG B760 دارای مدار قدرت 12+1+1 فاز 75 آمپر دیجیتال PWM هستند که با ورودی دو کانکتور 8 پین، به خوبی جریان مورد نیاز پردازنده را تامین می کنند. ساختار 6 لایه PCB با مس ضخیم شده 2 اونس، جریانی پایدار و بدون تداخلات نویز را تحویل قطعات می دهد. در بخش توسعه، سری MSI MAG از Lightning Gen 5 PCIe پشتیبانی می کند و دارای حداکثر 3 اسلات M.2 Gen4 است. برای مقابله با گرمای تولید شده در بار کاری بالا، سری MAG دارای راه حل های حرارتی درجه یک از جمله طراحی تمام آلومینیومی و هیت سینک بزرگ است. همچنین اسلات های M.2 با هیت سینک M.2 Shield Frozr نیز پوشیده شده اند.

لازم به ذکر است که مادربردهای سری MAG B760 TOMAHAWK WIFI در دو نسخه DDR5 و DDR4 عرضه می شوند و مادربردهای سری MAG B760M MORTAR در شش نسخه DDR5 و DDR4، بدون و با Wi-FI و دو مدل MAX با اورکلاک BCLK راهی بازار می شوند.

سری MSI MPG B760

برای دوستداران فرم های جمع و جور، ام اس آی MPG B760I EDGE WIFI DDR4 را عرضه می کند. هیت سینک آلومینیومی سفید نقره ای در نگاه اول چشم نواز است. مادربرد با مدار قدرت 8 فاز مستقیم DrMOS با آمپراژ 90 آمپر و ساختار 8 لایه PCB با مس ضخیم شده 2 اونس، قدرت واقعی پردازنده های نسل 13 اینتل (و نسل 12) را به نمایش می گذارد. این مادربرد از جدیدترین لایتنینگ Gen5 PCIe پشتیبانی می کند و دارای 2 اسلات M.2 داخلی است که قابلیت گسترش بالایی را ارائه می دهد.

سری MSI PRO B760

مادربردهای سری PRO همچنان تاکید بر عملکرد، کیفیت ساخت و اقتصادی بودن دارند. الگوی ساده طراحی این سری کاملاً با دفتر یا استودیو شما هماهنگ است. مشخصات استاندارد مادربردهای سری PRO MSI قادر به رفع نیازهای تجاری، ادارات و سازمان ها است. مادربردهای MSI PRO در بخش مدار قدرت دارای 12 فاز با تامین قدرت Duet Rail هستند و از Lightning Gen4 PCIe و M.2 پشتیبانی می کنند. با طراحی Extended Heatsink و M.2 Shield Frozr، گرمای بیش از حد هرگز مشکل ساز نخواهد شد. این سری شامل 5 مادربرد در طرح های مختلف است که همگی از DDR4 پشتیبانی می کنند.

سایر قابلیت ها

موارد بیشتری وجود دارد که مادربردهای MSI B760 را شگفت‌انگیز می‌کند. سری مادربردهای MSI B760 هر دو گزینه DDR4 و DDR5 را برای مشتریان فراهم می کند. همه مادربردهای Wi-Fi از جدیدترین Wi-Fi 6E و 2.5G LAN اینتل پشتیبانی می کنند تا به شما کمک کنند از یک تجربه شبکه پرسرعت لذت ببرید. علاوه بر این، مادربردهای MSI B760 دارای یک I/O Shield از پیش نصب شده و گیره های EZ M.2 برای نصب راحت تر سالیدها هستند.

پست های مرتبط

گوگل روی قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی RealFill برای ترمیم تصاویر کار می‌کند

رویداد Galaxy Unpacked دهم ژوئیه در پاریس برگزار خواهد شد

TSMC تراشه‌های 1.6 نانومتری را برای اپل در سال 2026 تولید می‌کند