رویداد Galaxy Unpacked دهم ژوئیه در پاریس برگزار خواهد شد

به نظر می‌رسد سامسونگ سال بسیار جالبی را پیش رو خواهد داشت چراکه این شرکت تعداد زیادی دستگاه را در سال 2024 عرضه خواهد کرد. چند گوشی تاشو مانند Z Fold 6 و Z Flip 6، تعدادی دستگاه پوشیدنی مانند Galaxy Ring، سری جدید Galaxy Watch 7 و Galaxy Buds 3 در این میان حضور خواهند داشت. اکنون، به نظر می‌رسد که سرانجام تاریخ میزبانی رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ مشخص شده و احتمالاً خیلی زودتر از آنچه انتظار داشتیم اتفاق بیفتد.

بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده توسط SamMobile، رویداد Galaxy Unpacked بعدی در تاریخ 10 ژوئیه، یعنی کمی بیش از دو ماه دیگر، به صورت زنده برگزار می‌شود. این بدان معنی است که تا آن زمان تعدادی اطلاعات دیگر در مورد دستگاه‌هایی که سامسونگ عرضه می‌کند به بیرون درز خواهد کرد. اطلاعات دستگاه‌های سامسونگ بیشتر از بقیه تحت تاثیر این ماجرا قرار می‌گیرند. طرفداران مشتاقانه منتظرند که گوشی Galaxy Z Fold 6 را ببینند. علاوه بر آن، Galaxy Z Flip 6 هم مانند یک دستگاه امیدوارکننده به نظر می‌رسد و نباید از حلقه گلکسی هم فراموش کرد.

در مورد مکان رویداد Galaxy Unpacked، گزارش حاکی از آن است که سامسونگ قرار است این رویداد را در پاریس برگزار کند. رویداد به صورت حضوری برگزار می‌شود. به جرات می‌توان گفت که ما قرار است پیشنهادات بسیار جالبی از سامسونگ دریافت کنیم و مشتاقانه منتظر این رویداد و همه چیزهایی هستیم که در طول آن ارائه می‌شود. البته Galaxy Unpacked تنها رویداد سامسونگ در سال 2024 نخواهد بود، چراکه حداقل شاهد دو رویداد دیگر در اواخر این سال خواهیم بود، اما جزئیات در مورد آنها در حال حاضر کمیاب است. قرار است رویدادی برای تبلت‌ها و دستگاه‌های Fan Edition هم برگزار شود.

پست های مرتبط

تبلت‌های جدید آیپد پرو و ایر با شارژر در جعبه همراه نمی‌شوند

مایکروسافت واحد سرعت رم را در Task Manager از MHz به MT/s تغییر می‌دهد

تراشه M4 اپل احتمالاً برتری خاصی نسبت به تراشه M3 در بارهای کاری غیر ردیابی پرتو نداشته باشد